تور یک روزه عکاسی در بخش کندوان میانه برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، به منظور معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری بخش کندوان شهرستان میانه تور یک روزه عکاسی با حضور انجمن عکاسی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و گروه عکاسی یاد در قالب تور عکاسی یک روزه به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ترک و  بخشداری کندوان و همچنین پایگاه خبری میانا برگزار خواهد شد.

 

 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری میانا و مسئول هماهنگ کننده این برنامه با بیان اینکه این تور عکاسی یک روزه با حضور جمعی از هنرمندان عکاس استان و شهرستان روز جمعه ۱۹ آبان ماه با محوریت به تصویر کشیدن بخشی از طبیعت پاییزی روستاهای شاخص کندوان و بازدید از آثار تاریخی این بخش صورت خواهد پذیرفت، افزود: مشارکت ادارات و نهاد های دولتی در اجرای هرچه بهتر این برنامه و حمایت از برنامه های فرهنگی نقش بسزایی خواهد داشت.

 

 

 

کوهی، تصریح کرد: امیدواریم با ادامه این حرکت بتوانیم در آینده نمایشگاه دائمی آثار عکاسان را بصورت اختصاصی از بخش کندوان میانه ارائه کنیم.

 

 

 

وی همچنین انجمن عکاسی بسیج هنرمندان سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی را مجموعه توانمند و فعال در عرصه هنری عنوان کردو اظهار داشت: این مجموعه توانا توانسته با برگزاری تور های عکاسی در سراسر استان نقش بسزایی در معرفی و به تصویر کشیدن ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و پتانسیل های تاریخی و گردشگری اذربایجان شرقی و شمالغرب کشور ایفا کند.

 

 

 

مدیر پایگاه خبری میانا با بیان اینکه این تور می تواند در انتقال تجربیات بین هنرمندان شهرستان و استان بسیار موثر باشد، از برگزاری کارگاه آموزش عکاسی و نقد و بررسی آثار عکاسان در حاشیه این برنامه از سوی اساتید عکاسی استان خبر داد.

 

 

 

 

کوهی، افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته مجموعه عکاسان انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیز در این تور یک روزه در کنار مجموعه هنرمندان عکاس استان حضور خواهد یافت.

 

 

 

وی افزود: اعضای انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرسان و همچنین اعضای انجمن عکس کانون بسیج هنرمندان می توانند با اعلام آمادگی به مسئولین بخش مربوطه در این تور یک روزه رایگان حضور داشته باشند.

 

تور عکاسی در بخش کندوان میانه

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *