شعار “مرگ بر آمریکا” با آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در آذربایجان شرقی طنین‌انداز شد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، همزمان با سراسر کشور و روز ۱۳ آبان در یک حرکت انقلابی دانش‌آموزان، دانشجویان، گروه‌های مختلف مردم و مسئولان با تجمع در خیابان‌های آذربایجان شرقی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مخالفت خود را با سیاست‌های استکباری شیطان بزرگ اعلام کردند.

دانش آموزان یا همان نسل چهارمی‌ها در کنار مسئولان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آل سعود» و «هیهات من‌الذله» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایت کار به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف بسیج از بسیج اساتید دانشگاه گرفته تا کسبه و بازاریان، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج بانوان، بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی، بسیج رسانه و بسیج اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور گسترده داشتند.

۱۳ آبان یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی است که نخستین آن، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳ است و در همین تاریخ در سال ۵۷ نیز کشتار دانش ‌آموزان به دست رژیم پهلوی صورت گرفت و در سال ۵۸ نیز سفارت آمریکا که در واقع به لانه جاسوسی آمریکا تبدیل شده بود، به دست دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *