71 مقاله به همایش ملی بافت های فرسوده و تاریخی شهری در کاشان رسید

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، «محسن شاطریان» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری این همایش در اردبهشت سال آینده افزود: 170 نفر از اساتید، کارشناسان و پژوهشگران سراسر کشور برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات تا دهم بهمن ماه ، ادامه داد: این زمان تا اول بهمن ماه اعلام شده بود که بنا به درخواست پژوهشگران 10 روز دیگر تمدید شد.

شاطریان برگزاری این همایش را در سه بخش «مقاله»، «مسابقه طراحی شهری» و «مسابقه عکس» عنوان و خاطرنشان کرد: متقاضیان ارسال مقاله تا اول اسفند ماه فرصت دارند اصل مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: این گردهمایی به منظور بحث و تبادل نظر و فراهم کردن زمینه های علمی پیشرفت ایرانی، اسلامی بافت های فرسوده شهری کشور، تبیین مفاهیم و مصادیق فرسودگی و بافت های فرسوده شهری و اصول و روشهای بهینه مدیریت برگزار می شود.

شاطریان محورهای اصلی همایش را «مباحث نظری و مفهومی بافت های فرسوده»، «بافت های فرسوده شهری در ابعاد مختلف مدیریتی، اجتماعی، فرهنگی، کالبدی ، فضایی، جغرافیایی، زیست محیطی،اقتصادی»،«بافت های فرسوده کاشان و آران و بیدگل»،«بافت های فرسوده و گردشگری»، «بافت های فرسوده و پدافند غیرعامل» و «احیای بافت های فرسوده شهری براساس الگوی اسلامی، ایرانی و معماری بومی» بیان کرد.

این همایش 9 اردیبهشت سال آینده به مدت دو روز در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *