۱۳ آبان نماد پشتیبانی مردم از نظام و ولایت فقیه است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی با حضور در جلسه ستاد هماهنگی ۱۳ آبان گفت: بزرگداشت  این روز که رخدادهای تاریخی بسیاری را در بر دارد سبب زنده نگهداشتن ایام مجاهدتها و رشادتهایی است که مبدا تاریخی در نظام اسلامی ایران به شمار می رود.

 

 

وی در ادامه به مسائل روز، رخدادها و تهدیدهای نرم دشمنان پس از دوران انقلاب اسلامی اشاره کرده گفت: حرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان  در واقع  پاسخی است دندان شکن از سوی ملت ایران  به دشمنان انقلاب و نظام تا بدانند که این ملت همواره در تمامی صحنه های مورد نیاز نظام حاضر بوده و هستند.

 

 

مشایخی این روز را روز بزرگ خنثی سازی تمامی تهدیدها و توطئه هایی خواند که از طریق استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و ایادی آنها بر علیه کشور ما اعمال می شود.

 

 

مشایخی با بیان اینکه ۱۳ آبان روزی مهم و سرنوشت ساز درتاریخ ایران است افزود: امسال به جهت اینکه ۱۳ آبان در اول هفته  واقع شده، حضور پرشور و عظیم قشر دانش آموز و دانشجو، نقطه قوت راهپیمایی امسال بوده و باید  بسترسازی  برای حضور اقشار دیگر جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد تا مردم شهرستان میانه نیز همگام با سایر ملت ایران، برگ زرین دیگری بر دفتر زرین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

 

 

وی از اعضای ستاد راهپمیایی ۱۳ آبان خواست تا در حیطه وظایف خود با تعامل و همکاری همه جانبه در برپایی پرشکوه  این راهپیمایی تلاش کنند.

 

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از ۶ آبان به مدت یک هفته گفت: پدافند غیر عامل موضوعی حیاتی و در واقع چتر نجات جامعه برای مصون نگهداشتن از خطرات و تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *