درمان رایگان بیش ازپنج هزار بیمار در بیمارستان صحرایی بوشهر

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، دکتر« اصغر بحرانی» روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد بیمار سه هزار و320 نفر توسط پزشکان متخصص چشم ویزیت و مورد معاینه قرار گرفتند.

وی گفت: 145 نفر از این بیماران مورد عمل جراحی چشم قرار گرفتند و عمل جراحی چشم 143 نفر دیگر نیز دراین هفته اجرا خواهد شد.

بحرانی افزود: برای همه اعمال جراحی چشم که نیاز به لنز بوده بهترین و با کیفیت ترین لنزهای آلمانی تهیه و به صورت رایگان در عمل جراحی بیماران به کار گرفته شد. 

وی گفت: تاکنون 340 عینک نیز برای کسانی که نیاز به عینک داشته اند ازبهترین عینک ها به صورت رایگان تهیه شده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: در این مدت دو هزارو 170 نفر کودکان شش تا 12 ساله این منطقه در بیمارستان صحرایی روستای زیارت ساحلی مورد درمان رایگان دندانپزشکی قرار گرفتند.

وی گفت: برای این دانش آموزان نیز عمل های ترمیم وعصب کشی دندان به صورت رایگان انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان دشتی افزود: این بیمارستان صحرایی تا 15 اسفند امسال در روستای زیارت ساحلی دشتی فعال است و بزودی ثبت نام و کار درمان بیماران زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ازشهرستان های دیر و تنگستان و دیگر نقاط استان بوشهر برای درمان در این بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان صحرایی روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی توسط مجمع خیرین نوآوران سلامت تهران در روزهای آخر ماه آبان سال جاری در این منطقه راه اندازی شد.

قرار است بیش از 10 هزار نفر از بیماران روستایی و محروم سه شهرستان دشتی، دیر و تنگستان در جنوب استان بوشهر در زمینه های بیماری های چشم و دندانپزشکی در این بیمارستان به صورت رایگان ویزیت و درمان شوند. 

شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج و 80 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *