آقای پزشکیان! به جای حمایت از عملکرد دولت روحانی، احقاق حق کنید/ بیکاری ۶٫۸ آذربایجان‌شرقی با واقعیت‌ها، ُبیکاری و افسردگی انبوه جوانان چه سنخیتی دارد؟

به گزارش میانا به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همیشه در صحنه‌های نبرد با اعتقاد قلبی به اسلام و انقلاب پیروز میدان بوده‌ است، اظهار داشت: در حالی که وقتی چنین نعمت بزرگی در دستمان است و همیشه پیروز هستیم چرا باید در حل مشکلات اقتصادی کشور عملکرد ضعیف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ضعف در عملکرد حل اقتصاد کشور به دلیل فاصله از جوهره انقلاب و چاره‌جویی از بیگانگان بوده است، افزود: از جوهره انقلاب فاصله پیدا می‌کنیم، مشکلات فزونی پیدا خواهد کرد که نمونه آن همان حل اقتصاد کشور با تمسک به بیگانگان بوده که ما را به این وضع دچار کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی تکیه‌گاه خود را مبتنی به آرمان‌های انقلاب قرار دادیم، پیروزی نصیب ما شده است، ابراز کرد: متاسفانه در اقتصاد، تفکر انقلابی را ملاک قرار نداده‌ایم در حالی که نباید امیدمان  را به دستان بیگانگان ببندیم.

وی اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی که منشاء آن اتکای داخلی و اقتصاد درون‌زا باشد، سبب برون‌رفت کشور از مشکلات خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه امنیتی که ما امروز به آن افتخار می‌کنیم، مرهون نیروهای داخلی و عشق به اسلام و اباعبدالله است، گفت: دشمن در تلاش گرفتن این عشق مردم است زیرا خوب می‌داند با گرفتن عشق به ائمه می‌تواند بر ایران تسلط یابد.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکلی که مردم به سبب موسسات مالی اعتباری دچار آن شده‌اند، مورد تایید و با مجوز بانک مرکزی بوده است، افزود: روا نیست مردم برای پس گرفتن اصل پول‌های خود به این اوضاع گرفتار شوند.

بیگی با تاکید به اینکه امروز برخی صاحبان‌مناصبان دولتی اول به فکر منافع خود هستند، تصریح کرد: وزرای ۱۰۰۰ میلیاردی با آرمان‌ها و اصول انقلابی هیچ تطابقی ندارد و البته آقایان مسؤول  به سبب مسؤولیتی که کسب کرده‌اند، سر مردم منت هم می‌گذارند.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر حمایتی از تولید و کشاورزان  صورت نمی‌گیرد، ابراز کرد: در زمان کاهش نرخ‌های سود بانک مرکزی، افرادی صاحب سرمایه عظیم، با ۲۲ درصد قرارداد بستند و این نشانگر این است که اقتصاد کشور را غیرواقعی و نادرست اداره می‌کنیم.

وی بیان کرد: رئیس مجلس مانع از حضور روحانی در مجلس برای پاسخ به نمایندگان در خصوص مشکلات موسسات مالی و اعتباری و مشکلات پیش آمده برای سپرده‌گذاران شده است. 

بیگی با تاکید به اینکه باید بستر را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده کرد، ادامه داد: طبق آمار، بیکاری ۶٫۸ در استان آذربایجان‌شرقی اعلام شده، اینجا است که سووال پیش می‌آید که این آمار با واقعیت‌ها، بیکاری و افسردگی انبوه جوانان چه سنخیتی  دارد؟

وی با اشاره به اینکه دولتی‌ها بیشتر منفعت خودشان را اصل و اولویت قرار داده‌اند، ابراز کرد: آقای پزشکیان به جای احقاق حق و مطالبات مردم به آقای آخوندی می‌گوید خدماتی که شما در این چهار سال انجام دادید، بیشتر از هشت سال دولت‌های گذشته است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *