فرمانده انتظامی: راز قتل زن 36 ساله در مراغه فاش شد

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، سرهنگ سهراب رحیم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر اعلام خبر حلق آویزی یک زن به هویت معلوم به مرکز فوریت های 110، پلیس آگاهی و ماموران کلانتری 11 در محل حاضر و با مشاهده صحنه حادثه به آن مشکوک شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی های تخصصی مشخص شد که آثار ضرب و جرح در بدن مقتول باقی مانده و وی بر اثر اجبار به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: با تلاش های عوامل دایره جنایی، قتل عمد احراز و پدر و برادر مقتوله به هویت های معلوم به اتهام قتل عمد و مشارکت در قتل با انگیزه خانوادگی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رحیم زاده همچنین از کشف و انهدام محصولات ضد فرهنگی در این شهرستان و دستگیری پنج نفر در این ارتباط خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شده است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، 28 واحد صنفی رایانه ای مورد بازدید قرار گرفت و 194 حلقه دی وی دی، سه دستگاه کیس کامپیوتری، یک فقره هارد جنبی رایانه، سه عدد فلش غیر مجاز و دیگر محصولات ضد فرهنگی و غیراخلاقی کشف و ضبط شد.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: در این راستا ماموران به 21 واحد صنفی متخلف تذکر و اخطار داده و دو واحد صنفی را نیز پلمپ کردند.

وی از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع انواع جرایم و برخورد با متخلفان، هرگونه موارد مشکوک را هر چه سریع تر با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش داده و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس به سامانه 197 ارایه دهند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *