مدیر کل بازرسی آذربایجان شرقی: فساد اداری موجب سلب اعتماد عمومی از نظام می شود

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، علی کرمی روز چهارشنبه در همایش فرماندهان حوزه دو بسیج کارمندی سپاه عاشورا، افزود: این سازمان با رویکرد برخورد با فساد اداری به دنبال سالم سازی نظام اداری است.

وی اظهارکرد: در این زمینه از توان تمام دستگاه های نظارتی، بسیجیان و تمام کارکنانی که روحیه فساد ستیزی دارند، بهره خواهیم برد.

کرمی با بیان اینکه نظام اداری آن گونه که باید از سلامت کافی برخوردارنیست، گفت: این موضوع سنگینی تکلیف دستگاه های نظارتی را دو چندان می کند.

مدیر کل بازرسی آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه فساد اداری مانع رشد و توسعه است، افزود: امروز برخورد با فساد اداری به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

وی در ادامه برخورد قاطع با متخلفان را نیازمند عزم ملی خواند و تاکید کرد: در شرایط کنونی خواست مردم برخورد با متخلفانی است که موجب شده اند قبح برخی از تخلفات شکسته شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این همایش با اشاره به نقش بسیج در اعتلای جمهوری اسلامی گفت: اگر امروز ایران اسلامی با قدرت در برابر ابرقدرت ها ایستاده است، در سایه روحیه بسیجی موجود در کشور است.

غفور اصغر رضایی با اشاره به ظرفیت بانک توسعه تعاون افرود: این بانک از لحاظ خدمات اینترنتی و الکترونیکی در زمره بانک های تراز اول کشور است.

در ادامه این نشست سرهنگ صادق عزیزی بهروزی فرمانده حوزه دو بسیج کارمندی سپاه عاشورا برنامه های کاری این حوزه در ماه های آتی را تشریح کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *