ترامپ از قدرت اجرایی و اعتقادی سپاه بیمناک است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع کارکنان سپاه میانه از عجز ترامپ در معرفی سپاه به عنوان تروریست خبر داد و اظهار کرد: ترامپ واقف است که سپاه صداقت در گفتار و عمل دارد و به تمامی وعده های خود عمل می کند، لذا واهمه دارد که مبادا نیروهایش مانند داعش توسط سپاه قتل عام شوند.

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، سپاه را سرباز بی ادعای اسلام و ولایت و بازوی انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز نیروهای سپاه نه تنها در قلبهای ملت ایران بلکه در منطقه نیز نفوذ کرده و همه می دانند که سپاه حامی ملتهای مستضعف جهان و امنیت آفرین و نجات بخش مظلومان از سیطره ظلم استکبار و صهیونیسم است.

 

 

 

   وی امام خمینی(ره) را پایه گذار انقلابی عاشوایی و برگرفته از نهضت عاشورا دانست و اعتقاد به حرکت مردمی و بسیج عمومی، برخورد قاطع و اعتماد به نفس کامل، جذب ارتش در بدنه نظام، و عدم همگرایی با جریانهای انحرافی را از جمله مبانی فکری و اعتقادی ایشان برشمرد.

 

 

 

    حجت الاسلام امیرنژاد افزود: مردمی بودن، مذهبی بودن، اتحاد و وحدت ملی از شاخصه ها و مزایای انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب هاست و مفاهیم ایثار، شهادت، جهاد و تکلیف گرایی از رموز پیروزی این انقلاب است و  دشمن در تلاش است تا با نفوذ در ارکان قانونگذای و سیاستگذاری های کشور، این واژه ها را از مکتب فکری و عملی ملت ایران حذف کند.

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *