بیشترتکدی گری ها سازماندهی شده بوده و چهره جامعه اسلامی را خراب می کنند

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی این امر را معضلی اجتماعی خواند که نمود آن جامعه را خدشه دارمی کند.

 

 

وی گفت: نباید درنظام اسلامی ایران با وجود نهادهای حمایتی، موسسات خیریه و نهادهای حاکمیتی و افراد خیر در شهرستان معضل متکدیان و کودکان خیابانی نمود عینی داشته باشد.

 

 

 

مشایخی ایجاد مجتمع اردوگاهی با امکانات و تجهیزات آن بنابر قانون از سوی شهرداری  با مساعدت و برنامه ریزی شورا را اولین قدم در خصوص ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی عنوان نموده افزود: در خصوص متکدیان بومی باید شناسایی و احصای افراد بی پشتوانه و محروم از سوی نهادهای متولی جهت ساماندهی انجام شود.

 

 

 

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت از افراد بومی را سبب ساماندهی آنها خوانده افزود: افراد غیر بومی باید شناسایی، جمع آوری و طرد شوند.

 

 

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه  گفت: باید جمع آوری متکدیان غیر بومی از طریق اکیپ مختص آن به لحاظ حساسیت و اهمیت موضوع با دوره زمانی متناوب انجام شود زیرا برخی از متکدیان از بازه های زمانی مختلف از جمله ایام مذهبی سوء استفاده می کنند.

 

 

 

وی ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی را خواسته و انتظار مردم عنوان نموده گفت: ما به حفظ کرامت انسانها پایبندیم اما موضوع متکدیان و کودکان خیابانی از بعد اجتماعی و روانی تاثیر سوء و منفی در جامعه دارد که باید به رفع این معضل بپردازیم.

 

 

 

مشایخی با اظهار رضایت  و تشکراز پشتیانی قضایی در شهرستان میانه و در تمامی زمینه ها گفت: بموقع و درست عمل کردن تمام ارکان اجرایی و نهادها سبب پاسخ مثبت به مطالبات بحق مردم می باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *