وزیر اطلاعات اسرائیل اظهارات خود درباره جنگ با ایران را پس گرفت

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از رویترز، سخنگوی وزیر اطلاعات اسرائیل گفت: «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات اسرائیل به این مساله اشاره نکرده است که اظهارات اخیر ترامپ احتمالا منجر به جنگ با ایران خواهد شد.

کاتز در مصاحبه با شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سئوال که آیا از اظهارات ترامپ علیه ایران خطر جنگ را احساس می کند، گفته بود: قطعا بله. من تصور می کنم که این سخنرانی بسیار مهم بوده است. ایران، کره شمالی جدید است. ما تحولات را زیر نظر داریم.

ولی سخنگوی اسرائیل کاتز روز شنبه تاکید کرد: پاسخ وزیر مستقیما در ارتباط با بخش نخست سئوال بوده و وزیر اطلاعات اسرائیل قصد این را نداشته است که بگوید، اظهارات ترامپ منجر به جنگ با ایران خواهد شد.

وی افزود: پاسخ وزیر اطلاعات اسرائیل به بخش اولیه سئوال بوده و منظور وی این بوده است که اظهارات و سخنرانی ترامپ و راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران، بی شک موجب تغییرات واقعی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: کاتز بر این باور است که سخنرانی ترامپ، نشانگر عزم قاطع برای مقابله با تهدیدات ناشی از ایران است، از جمله تهدید هسته‌ای و موشک بالستیک، حمایت از سازمان‌های تروریستی، فعالیت‌های تجاوزکارانه در منطقه و موارد نقض حقوق بشر.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *