تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد کمربند امنیتی در جولان

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، پایگاه خبری'النشره' به نقل از هآارتص نوشت که رژیم صهیونیستی با تروریست های سوریه در جبهه جولان و عناصر جبهه النصره در حال همکاری برای ایجاد کمربند امنیتی در این منطقه است.

این اقدام رژیم صهیونیستی نشانگر آن است که این رژیم هیچ ابایی از همکاری و حمایت از تروریست هایی که کشورهای غربی مدعی نبرد با آن ها هستند، ندارد.

به گفته این روزنامه صهیونیستی تروریست های جبهه جولان و عناصر جبهه النصره اطلاعات جاسوسی در خصوص مسایل مربوط به سوریه را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند و این رژیم در مقابل به تروریست ها آموزش نظامی می دهد و آنها را به انواع سلاح مجهز می کند.

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد که اسراییل در حال تشکیل ارتشی در ارتفاعات جولان با تکیه بر ترورست ها است که به ارتش جنوب لبنان شباهت دارد.

درپی حمله روز یکشنبه جنگنده های ارتش صهیونیستی به گروهی از نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره سوریه، شش تن از نیروهای این حزب شهید شدند.

عملیات موشکی رژیم صهیونیستی در قنیطره چند هفته پس از آن صورت گرفته است که حزب الله لبنان و نیروهای مردمی سوریه برای مقابله با تروریست های جبهه النصره که بر بخش هایی از استان قنیطره سیطره دارند، آماده شده بودند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *