27 نیروی جدید در ادارات شهرستان چاراویماق جذب می شوند

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا،  علیرضا مهرآسا روز سه شنبه در جلسه کمیته تحول اداری چاراویماق افزود: بخشی از کمبود نیرو در ادارات این شهرستان با جذب این نیروها، رفع می شود.

وی اظهار کرد: مسوولان ادارات این شهرستان و در راس آن فرمانداری باید برای تحقق برنامه تحول اداری از جمله دولت الکترونیک، تامین فرآیندهای عمومی و روش های اجرایی و مستند سازی آنها، ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی و توجه به آموزش کارکنان اهتمام ویژه ای کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: لازمه توسعه در ادارات، خانه تکانی ذهنی است و کارکنان ادارات باید متفاوت از دیگران برای خدمتگزاری بهتر به مردم تلاش کنند.

محمدتقی پاکزاد، افزود: اگر ابزارهای توسعه وجود نداشته باشد، توسعه اتفاق نخواهد افتاد و برای تحقق این امر باید متفاوت از قبل فکر کنیم.

وی با بیان اینکه در اداره امور باید از خلاقیت و نوآوری استفاده شود، اظهار کرد: با کوچک سازی و برون سپاری برخی خدمات دولتی به بخش خصوصی، باید خود را از نظر مدیریتی و حاکمیتی تقویت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت دفاتر ICT روستایی ادامه داد: دستگاه های دولتی مکلفند که خدمات خود را در بستر شبکه دولت و از طریق دفاتر پیشخوان و روستایی به مردم ارایه کنند.

پاکزاد، با تاکید بر فعال بودن پرتال دستگاه های دولتی، یادآوری کرد: پرتال اطلاع رسانی هر شهرستان به عنوان درگاه ورودی آن به حساب می آید و اهمیت زیادی دارد.

وی، با بیان این که دفاتر پیشخوان کوچک ترین جزء دستگاه های دولتی در بخش خصوصی است، گفت: نظارت جدی بر کیفیت و کمیت ارایه خدمات در این دفاتر ضروری است.

شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *