باید جواب توهین به پیامبر رحمت و مهربانی را با زبان هتاکان داد

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، حجت الاسلام حسین تقی زاده روز سه شنبه در جلسه همفکری و هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر در استان، افزایش چنین اقدامات جاهلانه که به بهانه و ادعای آزادی بیان در غرب صورت می گیرد، گفت: دامن زدن به این موضوع و اسلام هراسی که سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی غرب به راه انداخته اند، نشان می دهد تشنگان رحمت واسعه الهی پی به ارزش های اسلام و پیامبر عظم الشان آن برده اند و گرایش به اسلام هر روز در قلب اروپا افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: نمایندگان وسایل ارتباط جمعی موظف هستند با بهره گیری از روش های مختلف و هنرمندانه فضایل و رحمت خاتم النبیین (ص) را به تشنگان معرفت آن حضرت تبیین نمایند.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه این جلسه همچنین بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: نسل جوان ما باید جایگاه کشور را در قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن بهتر و بیشتر بشناسند.

وی همچنین به نقش بانوان و شهدا در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: زنان همگام با مردان در پیروزی انقلاب نقش تعیین کننده ای داشتند و شهیدان نیز با نثار جان خویش در تداوم و پیروزی انقلاب و عظمت و اقتدار آن در منطقه و دنیا نقش بسیار تعیین کننده داشته و دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین با اشاره به توطئه کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی، اعلام کرد: این امر تبیین بیشتر اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای اجرا و پیگیری را دوچندان می کند و لازم است مسوولان اجرایی در تحقق آن تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام تقی زاده همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب در طول 35 سال گذشته در کشور گفت: برای آگاهی و افزایش بصیرت مردم باید توطئه های دشمنان در رسانه های گوناگون بیان شود.

در ادامه این جلسه هر یک از مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی به ارایه برنامه ها و پیشنهادات خود برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان پرداختند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *