دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی گری را ماندگار کرد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  جعفر غیابی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ ترین فواید این جنگ ۸ ساله، حفظ و تقویت روحیه‌ی انقلاب و حرکت، در نسل جوان ما و در جامعه‌ی ما بود، گفت: اگرچنانچه این حرکت جهادی و فداکارانه به وجود نمی‌آمد، روحیه‌ی انقلابی در آن اوایل که هنوز عمق زیادی هم پیدا نکرده بود، در معرض تطاول قرار می گرفت.

 

 

فرمانده سپاه میانه افزود: بله، امام بزرگوار حضور داشت و شخصیّت ایشان یک شخصیّتی بود که خیلی از چیزها را تضمین میکرد؛ لکن خطرات، خطرات سنگینی بود؛ روحیه‌ی انقلابی قطعاً در معرض تهدید قرار می گرفت. انقلاب با حضور در صحنه‌ی دفاع مقدّس، ماندگار شد.

 

 

   فرمانده سپاه میانه در توصیف فواید دفاع مقدس اضافه کرد: یک فایده‌ی دیگر این بود که ما این فکر و اندیشه‌ی دفاعِ از هویّت ملّی و هویّت دینی و انقلابی را – که بارها گفته‌ایم و شنیده‌ایم و نقل کرده‌ایم که خدای متعال کمک می کند و انسانها را در برابر عوائق و موانعی که در راه حق وجود دارد، پیروزمیکند ــ یک بار دیگر خودمان تجربه کردیم؛ و این خیلی مهم است.

 

 

 

   غیابی با اشاره به علل نرسیدن دشمن به اهداف خود، گفت: حفظ آرامش، وحدت و یگانگی ملت، روحیه شهادت‌طلبی وصلح‌طلبی ملت‌، نقش هدایت گری امام(ه) و نشان دادن راه پیروزی و عزت از سوی ایشان با جهاد فی‌سبیل الله و دفاع همه جانبه مردمی از جمله علل پیروزی انقلاب اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود.

 

 

 

   به همت حوزه شهید کلاهدوز، همایش بصیرت افزایی با حضور ده ها نفر از کارمندان بسیجی در اداره دارایی میانه برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *