مردم در عزاداری های سالار شهیدان از مسائل خرافی و تفرقه افکن پرهیز کنند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سرهنگ هاشم شعفی در پی دعوت بخشداری کندوان با حضور در جمع مردم این منطقه افزود: امنیت پایدار در کشور که حاصل خون شهدای نیروهای مسلح از جمله شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی هاست و باید گفت، موضوع ناامنی در کشور معنی و مفهومی ندارد.

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اضافه کرد: در هر برهه از زمان که به حضور مردم برای حفظ امنیت کشور نیاز داشته ایم  این مردم  همیشه در صحنه حاضر بوده و مشارکت و همدلی خود را نشان داده اند.

 

 

 

وی با اشاره به تلاش نیروهای امنیتی و نظامی کشور برای حفظ و پایداری امنیت در سایه همکاری و اطلاع رسانی های اظهار کرد: عصر کنونی عصر اینترنت و فضای مجازی بوده و با توجه به آسیب های اجتماعی، رشد و تربیت فرزندان در این فضا ها نیازمند توجه و مدیریت خانواده ها می باشد.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی میانه با اشاره به به فرا رسیدن ماه محرم و صفر از هیئتها و دسته جات حسینی خواست تا  در مراسم سوگواری و عزاداری برای سالار شهیدان از هر گونه مسائل خرافی که باعث تفرقه افکنی می شود پرهیز کنند.

 

 

شعفی ضعف در فرهنگ استفاده از ابزارهای الکترونیک و فضاهای مجازی را عامل انحراف و آسیب های اجتماعی در جامعه کنونی دانست و افزود: عدم نظارت خانواده ها سبب  بروز رفتارهای غلط از سوی فرزندان خواهد شد.

 

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: با توجه به توسعه شبکه های مجازی، کلاهبرداری ها و جرائم نیز به این سمت سوق پیدا کرده و به علت عدم آگاهی خانواده ها اطلاعات شخصی و حتی اطلاعات بانکی افراد به سرقت می رود.

 

 

 

وی با تصریح بر اینکه گرایش به ابزارهای الکترونیک از سنین کودکی یکی ازمعضلات اصلی خانواده هاست  گفت: برای داشتن جامعه ای پویا باید فرزندان خود  را به سمت تحرک و نشاط سوق دهیم.

 

 

شعفی با اذعان بر اینکه خانواده به عنوان اولین اجتماع از جامعه نقش انکار ناپذیری در رشد فرزندان دارد افزود:  خانواده هایی که در آنها کنترل و نظارت مناسب وجود دارد دارای فرزندانی موفق و شایسته هستند.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تاکید کرد: در صورت خودیاری مردم،  نیروی انتظامی حاضر است به جهت توسعه وارتقا کیفیت خدمات رسانی، ساختمان جدید نیروی انتظامی را در شهر ترک احداث نماید.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *