فرماندار آذرشهر: قانون گرایی و اعتدال از محورهای اصلی مدیریت جدید است

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، علیار راستگو روز دوشنبه در نخستین نشست خود با خبرنگاران افزود: پایبندی و اعتقاد به نظام و رعایت قانون و مقررات و اجرای سیاست های دولت در این شهرستان در جهت عمران و آبادی و توسعه همه جانبه سرلوحه تلاش و فعالیت ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های مختلف و همچنین زیر ساخت های بوجود آمده درمناطق شهری و روستایی شهرستان می تواند روند پیشرفت کارهای اجرایی را شتاب بخشیده و مسیر آنها را بیش از پیش هموار کند.

فرماندار جدید آذرشهر با اشاره به توانمندی های این منطقه اظهارکرد: حدود 75 درصد از صنایع آذربایجان شرقی در حوزه این شهرستان ایجاد شده است.

راستگو نقش رسانه ها را در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی خدمات انجام یافته و انعکاس مسائل و مشکلات و مطالبات مردم مهم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران می توانند با شناسایی اولویت ها و توانمندی های منطقه خود و ارایه راهکارهای لازم مسوولان اجرایی را یاری کنند. 

وی صداقت و شفافیت در انجام کارها را از مولفه های اصلی آن برشمرد و گفت: انسان کاری را که انجام می دهد باید پاسخگو باشد و نتیجه ماندگاری هم در صداقت و توجه به اهداف عالی آن کار است.

علیار راستگو به عنوان هشتمین فرماندار شهرستان آذرشهر در بیست و پنجم دی ماه جاری با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مسوولیت فرمانداری این شهرستان را برعهده گرفت. 

شهرستان آذرشهر در 55 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده که حدود 60 درصد از جمعیت 120 هزار نفری آن در شهرهای چهارگانه آذرشهر، ممقان ، گوگان و تیمورلو و 40 درصد دیگر در روستاها سکونت دارند و اغلب جمعیت این شهرستان در کشاورزی ، دامپروری ، صنایع کوچک و بزرگ و همچنین فراوری خشکبار اشتغال دارند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *