بسیجی باید مثل شهید حججی، حجّت خدا و نقش آفرین باشد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  غفار ملکی؛ آموزش، آگاه سازی و توانمند سازی آحاد مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی توصیه به این فریضه را مورد تاکید قرار داد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر، امر به همه کارهای خوب و نهی از همه کارهای زشت و نارواست و در این راستا، آحاد مردم موظفند انجام کارهای خوب را از مسئولین مطالبه کنند.

 

 

 

   وی بر انجام کار عملی و برنامه ریزی مناسب توصیه کرد و اظهار داشت: با برگزاری همایش، اجرای نمایش و نصب بنر و امثال اینها نمی شود امر به معروف را در جامعه گستراند، اینها باید باشد ولی آنچه مهم است عملیاتی کردن این فریضه با ارائه راهکارهای مناسب و ورود در عرصه اجراست.

 

 

 

      مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا حفظ حکومت اسلامی را منوط به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و موثرترین راه نهادینه شدن این فریضه را تقویت نمازهای جماعت مساجد عنوان کرد.

 

 

 

   ملکی رشد روزافزون شیعه انگلیسی با تبلیغات گسترده کانالهای ماهواره ای انگلیسی را هشداری برای اسلام دانست و بر لزوم آگاهی بخشی مردم و مقابله با قمه زنی ها و عزاداری های خشونت آمیز تاکید کرد و افزود: هدف امام حسین(ع) از قیامش، بازگرداندن قطار اسلام به ریل اصلی و مقابله با انحرافات و تحریفات بود.

 

 

 

 

   همایش سالانه مسئولان و فرماندهان امر به معروف و نهی از منکر رده های مقاومت بسیج با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان و مسئولین شهرستانی این فریضه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *