اولین مرحله آموزش تکمیلی ۴۵ روزه بسیج در شهرستان میانه پایان یافت

  به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  دوره ۴۵ روزه آموزش تکمیلی بسیج به استعداد یک گردان در آموزشگاه شهید باکری میانه برگزار شد و مرحله نخست آن با اجرای اردوی عملی ۳ روزه در اردوگاه شهید ناصری به پایان رسید.

 

 

   شرکت کنندگان در این دوره به مدت ۲۷ روز در کلاسهای حفاظتی، اعتقادی، سیاسی و نظامی حضور یافتند و پس از آن با حضور شبانه روزی در اردوگاه شهید ناصری، به صورت عملی آموخته های خود را تمرین و اجرا کردند.

 

 

   استقرار و چادرزنی، مقابله با تهدیدات منطقه ای، تخریب و انفجارات، تخمین مسافت و جهت یابی و از این قبیل برنامه های عملیاتی در طول این اردوی ۳ روزه اجرا شد و بسیجیان با نحوه تیراندازی و رزم شبانه، ماسک گذاری و ماسک بردای آشنا شدند.

 

 

 

   به گزارش مهدی کیانی یکی از مجریان این اردو، هدف اصلی از اجرای این دوره، حفظ آمادگی رزم و آشنایی بسیجیان با اصول و روشهای رزم انفرادی و گروهی گردانهای بیت المقدس بود و در کنار آن برنامه های معنوی از جمله ادعیه خوانی و برپایی نماز جماعت نیز با اجرای خود بسیجیان برگزار شد.

 

 

 

   وی افزود: این دوره در دو مرحله ۳۰ و ۱۵ روزه با حضور یک گردان از دانش آموزان و دانشجویان بسیجی حوزه های شهید تندگویان و شهید بهشتی اجرا می گردد که مرحله دوم آن از هفته آینده شروع خواهد شد.

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *