تفرقه و اختلاف بین خواص، عامل اصلی کودتای ۲۸ مرداد بود

  به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، در سالروز کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حجت الاسلام عبدالله محمدی در جمع کارکنان سپاه میانه به تلاش های دشمن برای به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب های مذهبیون در کشور از زمان قاجار تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: نفوذ غیرخودی ها در بدنه اصلی انقلاب های مذهبیون و ایجاد اختلاف بین سران انقلاب، یکی از عوام مهم شکست این انقلاب ها بوده است.

 

 

 

   امام جمعه میانه با بیان اینکه تا کنون ۳ انقلاب در ایران به رهبری روحانیت شکل گرفته است، گفت: در تمامی این انقلاب ها چه انقلاب مشروطیت، چه انقلاب صنعت ملی شدن نفت و چه انقلاب اسلامی، دشمن تمام توان خود را برای نابودسازی و  به انحراف کشیدن انقلاب به کار گرفته است.

 

 

 

   حجت الاسلام محمّدی علت ناکامی دشمن در شکست انقلاب اسلامی را آگاهی و اقدام به موقع امام و رهبری دانست و افزود: اتحاد مردمی و تبعیت از ولی فقیه زمان مانع از دستیابی دشمن به اهدافش می شود.

 

 

 

 

   وی به دار آویخته شدن و کشتار سران و رهبران انقلاب مشروطیت را ناشی از بی بصیرتی خواص و جهل عوام عنوان کرد و افزود: ملی مذهبیون بازمانده از ۲۸ مرداد همچون مهندس بازرگان، با نفوذ در بدنه انقلاب اسلامی سعی در انجام کودتایی دیگر داشتند که بواسطه آگاهی و اقدام بموقع امام خمینی(ره)، ناکام ماند.

 

 

 

 

   حجت الاسلام محمّدی با اشاره به اینکه دشمن با همراهی منافقان داخلی، کودتاهای مختلفی علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است اما ملت بصیر و رهبران آگاه مانع از به ثمر رسیدن آن شده اند، گفت: اکنون انقلاب اسلامی با گسترش در پهنه جهانی، نفس های دشمن را به شماره انداخته است.

 

 

 

 انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *