گلنگ خانه فرهنگ و مهر بازنشستگان در شهر میانه به زمین خورد

مراسم گلنگ زنی خانه فرهنگ و مهر بازنشستگان با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت 600 متر مربع در شهر میانه برگزار شد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا :حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در این مراسم با بیان این موضوع که پیش از این مجموعه ای در خور شان بازنشستگان در شهرستان میانه وجود نداشت افزود : با احداث این مجموعه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در شهر میانه ، تنها گوشه ای از تلاش های بازنشستگان را جبران و به نیاز های اولیه آنان پاسخ داده خواهد شد .

وی از تلاش نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت : در سایه همدلی و وحدت میان مردم و مسئولین و حمایت از سرمایه گذاران ، شاهد رشد و توسعه و اعتلای شهرستان میانه خواهیم بود .

محمد علی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان این موضوع که بازنشستگان فعالین دیروز جامعه می باشند ، افزود: قدرشناسی و تکریم قشر بازنشستگان باعث ایجاد روحیه در کارکنان دولت خواهد بود .

وی تعادل و حفظ حرمت و ایجاد امنیت روحی و روانی برای بازنشستگان را یکی از وظایف اصلی دولت برشمرد و اظهار داشت : با ایجاد خانه فرهنگ  و مهر بازنشستگان در شهر میانه با اعتباری بالغ بر 5/1 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 600 متر مربع ،شاهد ارائه خدمانی همچون صدور کارت منزلت ، ایجاد فضای های فرهنگی و ورزشی و خدمات اداری به بازنشستگان خواهیم بود .

حجت الاسلام و المسلیمن حامدی امام جمعه میانه نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از تلاش های تمامی مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه میانه یکی از آثار و برکات احداث این مجموعه را دیدار صاحبان تجربه و تکریم بازنشستگان عنوان کردو امیدوار شد تا بزودی مراحل ساخت خانه مهر و فرهنگ به اتمام برسد .

لازم به ذکر است در این مراسم قرار بود محمود  اسلامیان معاون سازمان بازنشستگی کل کشور حضور یابد که بنا به مشکلاتی در این مراسم حضور نیافت و بیگی معاون پارلمانی سازمان بازنشتگی حامل پیام ایشان به مردم شریف شهرستان میانه و بویژه بازنشستگان در این مراسم بود . خانه فرهنگ و مهر بنا به قول مسئولین کشوری قرار است در یکسال آینده مراحل ساخت خود را به پیان رسانده به بهره برداری برسد .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *