وصیت نامه دانش آموز میانه ای ” شهید مهدی اردبیلی “

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مهدی اردبیلی در سال 1349 در روستای کرامه از توابع شهرستان میانه متولد شد . وی تا مقطع دوم متوسطه در مدرسه بو علی سینا تحصیل کرد و در سال 65 به عضویت بسیج در آمد . شهید اردبیلی در تاریخ 1366/12/29 در منطقه عملیاتی شلمچه در اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

 

وصيتنامه شهيد مهدي اردبيلي

"ان الله الشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الموده بقائون في السبيل الله فتقلوا و يقتلون وعدا عليم حقا"

خدا جان و مال اهل ايمان را به بهاي بهشت خريداري كرده آنها در راه خدا جهاد ميكنند كه دشمنان و اين را بقتل رسانند و با خود كشته شوند اين وعده قطعي است برخدا.

با درود فراوان به امام زمان حضرت ولي عصر (عج) و سلام و درود به نائب برحقش امام امت و بنيانگزار جمهوري اسلامي ايران و با سلام و درود به ارواح پاك طيبه شهداي راه خدا از صدر اسلام تا كربلاي ايران وصيت نامه خود را شروع ميكنم:

اولاً بايد بگويم من كوچكتر از آنم كه بتوانم براي شما ملت عزيز و شهيد پرور وصيتي بكنم ولي مقتضاي زمان ايجاب ميكند كه با شما ملت شهيد پرور چند كلمه حرف بزنم. اولين وصيت من عمل كردن به رهنمود هاي امام عزيزمان است از شما پدران ميخواهم كه اگر فرزندانتان تصميم گرفتند كه به جبهه هاي عق عليه باطل بروند آنها را تشويق كنيد. و از رفتن آنها جلوگيري نكنيد. در طول تاريخ بشريت انسان اين خليفه الله را مي بينيم كه همواره در مقابل جباران ایستاده  تا ‌آنها را به نابودی بكشاند و امروز حقيقت بشريت كه بوسيله ستمگران به فراموشي رفته بود،  دوباره در جامعه اسلامي ما توسط امام امت خميني بت شكن و ياران با وفاي اوبه عرصه ظهور رسيده است .

امروز اسلام عزيز و كشور اسلامي ما درخطر مي باشد و برماست كه جان خود اين امانتي كه خداوند به ما داده در راه پياده كردن قانون او نثار كنيم و سعادت بزرگ را كه شهادت است را نصيب خود بگردانيم و از شما ملت حزب الله ميخواهم تا مي توانيد به جبهه جنگ برويد چون جبهه جنگ نه تنها دانشگاه انسان سازي است بلكه خود جنگ است كه خداوند در اختيار ما قرار داده و دل به اين دنياي فاني نفروشيد زيرا اين دنيا و روزگار به گفته حضرت علي(ع) پلي است كه ما روزي از  آن رد ميشويم هر چند آن طرف پل مي باشد شما قلب آهنين خود را محكم كنيد و با وحدت و با پشتيباني خود امام را ياري كنيد.

اي امت شهيد پرور ايران و برادران عزيزم راه خدا بهترين و برترين راه هاست پوينده و كوشنده اين راه باشيد كه انقلاب ايران تنها راه نجات اسلام و رهائي مستضعفين جهان مي باشد و پوسته در راه اعتلای اسلام عزيز كوشا و تمامي فرامين امام را به جان و دل پذيرا باشيد. زمان با همانند زمان امام حسين است وايام ما همانند ايام عاشورا.

امت حزب الله از تهديدات امپریالیست های شرق و غرب و دشمنان داخلي و نوكران حزب اله در پشت جبهه داريم. از شما ملت مجاهد و قهرمان هميشه در صحنه مي خواهم كه در مقابل توطئه كران و منافقان و آمريكا همچون كوه وسدي استوار ایستاده  و با‌ آنان مقابله كنيد خداوند امروز در حال امتحان كردن ماست و در تحصيل علم در سنگر مدرسه است داد و خون از خود نشان دهيد و مساجد را خالي نگذاريد ودر تكايا و برنامه هاي مذهبي شركت كنيد. اخلاق و رفتار نمونه داشته باشيد.

اما پدرومادرم, خودتان بهتر مي دانيد اين جمله اي را كه ميخواهم بنويسم از شما شنيده ام و ياد گرفته ام ما به خدا متعلق هستيم پس چنانكه مالک  ما اوست ديگر بايد هيمشه گوش به فرمان باشيم و هر كاري كه خواسته اوست سرتسليم فرود بياوريم پس حالا كه مالک ما خداوند است از شما ميخواهم كه در فراق و فقدان من ناراحت نباشيد و نمي گويم كه گريه نكنيد چون گريه است كه قلب شكسته مادران و كمرخميده  پدران را تسكين ميدهد ولي مي گويم كه هر گاه كه خواستيد گريه نكنيد امام حسين(ع) و 72 يارانش همانند آنها دكتر بهشتي و 72 يارش را بياد بياوريد و گريه كنيد ولي شيون نكنيد و همچنين سختيهاي زندگي را بزرگ نشماریدصبورباشید و یقین خود را زیادكنيد .سعی نمایید از قید وبندهای زندگی ……کنیدو هميشه دعاي گوي امام و رزمندگان باشيد و اما چند كلمه اي نيز ميخواهم بگويم كه پدرم, ميدانم كه تو مرا با چه مشكلاتي بزرگ كرده اي و ميدانم كه براي هزينه تحصيلم چه زجرها كشيده اي ولي من نتوانستم حق فرزندي را اداء نمايم چون صبح تا شب كارميكردي و مافقط راه خوردن و خوابيدن را بلد بوديم .

اما مادرم تو برايم اذيتها كشيدي و بخاطر بزرگ كردن من جرها كشيدي و اما من لياقت فرزندي تو را پيدا ننمودم و هميشه باعث آزار و اذيت تو بودم ولكن پدر ومادرم اميدورام كه مرا حلال كنيد و از ما ميخواهم كه براي آمرزش گناهانم طلب آمرزش بكنيد و از شما ميخواهم كه يارو ياور رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي باشيد.

و اما برادران و خواهرانم شما نيز هميشه دنباله رو راه شهيدان بوده و با استقامت و پايمردي خود در مقابل دشمن ثابت كنيد كه هرچند كه ما يكي از اعضاي خانواده مان را از دست داده ايم اما در مقابل ظلم و ستم زور ايستاده ايم و در ستيزيم.

صبر داشته و تقوا را پيشه كنيد از صراط مستقيم منصرف نشويد عصاي دست پدرومادر باشيد و شما هم اميدورام مرا حلال كنيد و حال از همه اهالي و بخصوص جوانان روستاي حسين آباد ميخواهم كه راه شهداء را ادامه داده و از پای  ننشينيد و از همه شما مي خواهم كه مرا حلال كنيد و من هم اگر در گردن كسي حق دارم او را ميبخشم .

                                                         

                           والسلام عليكم ورحمه الله

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۳ نظر

  1. علی عراقلوئی

    روحش شاد یادش گرامی

  2. خیلی خوب بود ولی کاش عکسای بیشتری میزاشتین اون وقت عالی میشد

  3. خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *