اصلی ترین کار رسانه مهندسی افکار عمومی و ادراک سازی است

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  فرمانده سپاه میانه، رسانه را ابزار انتقال پیام عنوان کرد و با بیان اینکه دشمن با استفاده از این ابزار رویکرد تغییر ذائقه ها را در پیش گرفته است، اظهار داشت: برای مقابله با تحریف واقعیتها، انکار آنها و نهایتا ماکت سازی توسط دشمن، باید مسلح به سواد رسانه ای باشیم و سواد رسانه ای به منزله گواهینامه ای است که می تواند به ما کمک کند با مشاهده یک محصول رسانه ای از ظاهر آن خارج شده و مفهوم، محتوا و پیام واقعی آن را درک کنیم.

 

    جعفر غیابی گفت: دشمن با حمایت از برخی رسانه ها و تولید کنندگان محصولات رسانه ای داخلی و خارجی، مشکلات کوچک جامعه ما را برجسته سازی کرده و از این طریق، ایران هراسی می کند تا بتواند به اهداف خود یعنی سپاه هراسی، شیعه هراسی و نهایتا اسلام هراسی دست یابد و به جای آن فرهنگ غلط خود را جایگزین فرهنگ اصیل اسلام نماید.

 

   فرمانده سپاه میانه عملکرد رسانه را افکارسازی و کانالیزه کردن افکار عمومی مردم دانست و اصلی ترین کار رسانه را مهندسی افکار عمومی و ادراک سازی عنوان کرد و افزود: تجارت، انحراف ادراکات، افکار سازی منفی و پیام رسانی ایدئولوژیک غربی، مهمترین محصولات رسانه های دشمن و حامیان آنها می باشد.

 

   وی ایجاد تفکر انتقادی و مخرب، بزرگنمایی مشکلات، القای غیر مستقیم ناتوانی سیستم حاکمیت، کوچک نمایی عملکرد مثبت و مسخره کردن نقاط قوت را از جمله رویکردهای رسانه های مخرب عنوان کرد و گفت: با مسلح شدن به سواد سانه ای، تولیدات رسانه ای تقویت کننده مسائل دینی و سیاسی کشور را از مخرب های هویت دینی، مذهبی و سیاسی تشخیص داده و به هدف نهایی فیلم ها و سایر محصولات رسانه ای پی خواهیم برد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *