آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای انتقال پیام انقلاب اسلامی است

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، جعفر پاشایی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آموزش و پرورش با داشتن انبوهی از دانش آموزان و فرهنگیان که با نسل های جوان و نوجوان سرو کار دارد، بهترین مکان برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب و انتقال آموزه های دینی و انقلابی است.

وی انقلاب اسلامی را حاصل الله اکبرهای مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان دانست و گفت: آموزش و پرورش استان تلاش می کند به نحو شایسته ای برنامه های دهه فجر را اجرا و در انتقال پیام های انقلاب به نسل های آینده گام های موثری بردارد.

پاشایی گفت: بر همین اساس برنامه ها و جشن های مختلفی در 39 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان با 30 عنوان اصلی در هشت هزار مدرسه برگزار می شود.

وی استفاده حداکثری از منابع و امکانات موجود در حوزه دانش آموزی و ایجاد ظرفیت های لازم و جدید با هدف انتقال مبانی انقلاب به نسل های جدید رویکردهای اصلی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسوول کمیته فرهنگیان و دانش آموزشی ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی با بیان اینکه در برنامه های مزبور تلاش بر کیفی گرایی و محتوایی بودن محور اصلی است، اجرای سرودهای انقلابی توسط 1357دانش آموز، آیین گلبانگ انقلاب، برپایی نمایشگاه های مختلف درون مدرسه ای و المپیادهای علمی و ورزشی در مدارس، مسابقات تستی و مجازی با محوریت انقلاب اسلامی، تجلیل از متولدان بهمن ماه و محفل انس با قرآن در تعدادی از مدارس از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *