اداره‌کل آموزش و پرورش یا ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان‌شرقی؟

به گزارش میانا به نقل از آناج، با وجود اینکه دخالت نهادهای دولتی در امر انتخابات منع قانونی دارد و موجب عدم برقراری عدالت در رقابت کاندیداهای ریاست‌جمهوری می‌شود اما با این وجود مدیران اجرایی آذربایجان‌شرقی با تمام توان وارد عرصه رقابت‌ها شده‌اند و برای پیروزی نامزد مدنظرشان در انتخابات از انجام هیچ امر قانونی و غیرقانونی دریغ نمی‌کنند.

یکی از نهادهایی که در چند روز اخیر فعالیت گسترده‌ای برای تبلیغ روحانی داشته است، اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اخیراً با برگزاری میتینگ‌هایی تبلیغاتی سعی در جذب آراء بیشتر به نفع روحانی دارد و در این مسیر روابط عمومی این اداره‌کل نقش اصلی را در جذب آراء فرهنگیان ناراضی از وعده‌های محقق نشده رئیس دولت ایفا می‌کند.

هرچند رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی بارها طی مصاحبه‌هایی عنوان کرده دخالت عوامل اجرایی در انتخابات را ممنوع کرده‌ایم اما در عمل ادارات به‌صورت علنی روحانی را تبلیغ می‌کنند و همایش‌هایی را نیز در این راستا برگزار می‌نمایند.

در سفر روحانی به تبریز نیز مدیرکل آموزش و پروش به همراه معاونین خود در سالن پورشریفی تبریز حضور یافت تا میزان پایبندی مدیران دولتی به قانون و مقررات انتخاباتی مشخص شود. به‌نظر می‌رسد اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تبدیل به ستاد انتخاباتی حسن روحانی و حیاط خلوت سیاسی او شده و برای همین هم با برگزاری مراسمی دیگر در تالار معلم سعی می‌کند آراء رأی اولی‌ها را به صندوق رقیب رئیسی بریزد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *