عزت به پاسپورت ایرانی برنگشت/ هر لحظه تمام تحریم‌ها قابل برگشتند/در برجام از کلمه “تعلیق” تحریم‌ها استفاده شده نه “توقف”

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، سید مصطفی میرسلیم با انتقاد از عملکرد دولت در سیاست خارجی اظهار داشت: در این چهار سال تمام هم و غم دولت به‌روی برجام صرف شد و از مسائل دیگر سیاست خارجی غفلت کرد.

وی بیان کرد: منافع مشترک دوجانبه با کشورهای دیگر درنظر گرفته نشد چرا که به آنها اهمیتی داده نمی‌شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در برجام از کلمه تعلیق تحریم‌ها استفاده شده و نه توقف تحریم‌ها یعنی هر لحظه می‌توانند تحریم‌ها را دوباره برگردانند.

وی تصریح کرد: به هرحال برجام کوششی است که انجام شد و منتهی به یک متنی شد که ابهامات و ضعف‌های زیادی دارد بنابراین باید هر تلاشی کرد تا طرف مقابل وادار شود به تعهدات خود عمل کند.

میرسلیم خطاب به دولت گفت: چرا در این چند سال دست روی دست گذاشتید؟ چرا به فرصت‌های گران‌بهای این مدت توجه نکردید؟ مگر این‌جوان‌ها آماده به‌کار نبودند؟ چرا از آنها استفاده نکردید؟

وی در پاسخ به سؤالی در مورد بازگشت عزت و اعتبار به پاسپورت ایرانی که یکی از شعار‌های انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ بود اظهار کرد: نخیر، متأسفانه بعد از چهار سال از روی کار آمدن دولت یازدهم عزت به پاسپورت ایرانی برنگشت.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *