کشف میلیاردی گوشی‌های موبایل قاچاق در آذربایجان‌شرقی‌

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، سرهنگ صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: محموله قاچاق گوشی تلفن همراه به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال در تبریز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی افزود: این محموله شامل بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع گوشی و هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم جانبی تلفن همراه و تعدادی لپ‌تاب است که از یک دستگاه خودروی سواری کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان هم از کشف ۳۲۸ دستگاه گوشی موبایل قاچاق و لوازم جانبی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی گفت: ماموران یگان امداد، حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۳۲۸ دستگاه گوشی موبایل قاچاق و لوازم جانبی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *