احداث نیروگاه حرارتی شهرستان میانه در سایه برجام رویایی بیش نبود/روزانه ۳ هزار نفر اشتغال وعده توخالی دولت تدبیر و امید

به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا، حال که به پایان دولت یازدهم حسن روحانی زمان زیادی باقی نمانده، وقتی مردم سالهای گذشته بر اساس اظهارات و وعده‌های خود رییس جمهور او را مورد سوال قرار دادند ” این نخلی که شما وعده‌اش را دادید چه شد؟” در پاسخ گفتند ” ما تازه درخت سیب و گلابی کاشته‌ایم یک عده آمده‌اند دم باغ و از الان سیب و گلابی می‌خواهند”.

شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و نماینده عالی دولت تدبیر و امید تیر ماه ۰۴  درپی اعلام خبر احداث نیروگاه حرارتی برای اولین بار در شهرستان میانه گفت: این نیروگاه در قالب ۲ واحد نیروگاهی ۸۸۰ مگاوات در مجموع با ظرفیت یکهزارو ۷۶۰ مگاوات در شهرستان میانه احداث می شود.

 

وی همچنین در برنامه زنده سحرلر شبکه سهند با حمایت از برجام یکی از آثار برکات آن برای شهرستان میانه سرمایه گذاری و حضور شرکت های خارجی عنوان کرد.

 

حمید شکری در نشست توزیع برق شهرستان میانه افزود: این نیروگاه با سرمایه گذاری شرکت خارجی و با استفاده از فن آوریهای نوین و بدون آلایندگی زیست محیطی در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با اعلام موافقت استاندارآذربایجان شرقی مبنی براحداث نیروگاه سیکل ترکیبی در میانه، از ضرب العجل دوهفته ای وی برای تسریع در روند امور استانی این طرح خبر داد.

 

فرماندار ویژه میانه، با بیان اینکه دستگاههای شهرستان متعهد به تامین زمین مناسب و زیرساخت های مورد نیاز این پروژه هستند، گفت: مجموعه شهرستان آماده انجام امور و رفع هرگونه موانع بر سر راه احداث این پروژه می باشند.

 

وی با اشاره به عظمت طرح اظهار کرد: در حال حاضر محل شناسایی شده که با حضور کارشناسان استان و شهرستان در حال بررسی و نهایی شدن است.

 

فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه در حال حاضرکل تولید برق استان آذربایجان شرقی یکهزارو ۵۰۰ مگاوات بوده و ظرفیت نیروگاه میانه بیش از ظرفیت تولید فعلی استان خواهد بود، افزود: این نیروگاه قادر خواهد بود برق ۳۰ شهرستان بزرگ همچون میانه را تامین کند زیرا پیک مصرف برق شهرستان میانه ۶۰ مگاوات می باشد.

 

شکری با بیان اینکه درطی مراحل ساخت پروژه روزانه ۳ هزار نفر مشغول بکار شده و بعد از اتمام طرح نیز برای ۳۰۰ نفر بطور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد ، تاکید کرد: این پروژه سبب تحرک اقتصادی موثر و اشتغالزایی بالا در منطقه خواهد شد که دراین زمینه لازم است جوانان شهرستان میانه با کسب تخصص و مهارتهای لازم سهم بزرگی از این اشتغال را به خود اختصاص دهند.

 

فرماندار ویژه میانه افزود : از زمانی که استاندارآذربایجان شرقی مسوولیت تمهید مقدمات احداث نیروگاه را به شهرستان میانه واگذارکردند، ادارات ذیربط شهرستان و کارشناسان استانی تعامل نزدیکی با فرمانداری ویژه شهرستان برقرار کرده اند که همت و جدیت آنها برای تمهید مقدمات احداث نیروگاه ستودنی است.

 

آقای شکری فرماندار دولت تدبیر و امید بعد از قریب به دو سال از این وعده نه شاهد احداث نیروگاه بودیم و نه روزانه ۳ هزار نفر اشتغال زایی بلکه روز به روز آمار مهاجرت جوانان این خطه به مراکز استان و حتی خارج از کشور بیشتر شد، حال بهتر نیست که به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم در قبال این وعده و قول خود به پیشگاه مردم عزیز و شریف میانه پاسخگو باشید؟

 

احداث نیروگاه حرارتی شهرستان میانه در سایه برجام رویایی بیش نبود/روزانه ۳ هزار نفر اشتغال وعده توخالی دولت تدبیر و امید

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. فرهنگی باسابقه

    متاسفانه از دولت تدبیر در ۴ سال اخیر هیچ فایده ای برای میانه حاصل نشد

  2. با سلام هر وقت مردم از فرماندار مشکل جاده ها و احداث بزرگراه میخواهند و یا مشکلات پروژه های اب شرب شهر میانه و روستاهای پرجمعیت شهرستان.ایشان از احداث گاوداری در میانه خبر میدهند!!! کلا عمر فرمانداری ایشان تمام شد گاوداری هی میگویند حال ایا فقط مشکل مردم شهرستان میانه گاو هست؟ یا عقب ماندگی زیرساخت های شهرستان برای رشد صنایع و رغبت بخش خصوصی برای ورود .الان این مرکز تصویربرداری ،اب شرب ،بزرگراه سرچم میانه، حقابه ها کشاورزی از مهمترین دغدغه های شهرستان میانه است ولی ایشان نمیدانم چه میشود همیشه احداث گاوداری وعده میدهند ؟؟چرا برای مشکلات اصلی مردم با استاندار رایزنی نمیکنند .؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *