یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میانه برگزارشد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میانه به همت دفتر بسیج دانشجویی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزارشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین انگیسه مسئول قرارگاه موسسه خاتم الاوصیاء مازندران در این یادواره با اشاره به رشادت و شهادت‌طلبی شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، افزود: این افراد با خدا معامله کردند و در بیشتر  وصیت‌نامه‌های شهدا به خواهران حفظ حجاب را توصیه و سفارش کردند و این حداقل خواسته شهدا بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه برخورد افراد با نعمات خداوند را سه شیوه برشمرد و گفت: گروهی نعمت‌های خدا را نادیده می‌گیرند و مقابله می‌کنند، گروه دومی هستند که معامله می‌کنند و در برابر نعمات می‌گویند اگر بدهی هستیم و اگر ندهی نیستیم، مانند کسانی که در قبال مزد کار می‌کنند.

 

انگیسه تصریح کرد: گروه سوم معاشقه می‌کنند، اینان کسانی هستند که جان و مال و زندگی خود را کف دست می‌گیرند و با خدا در معاشقه وصف نشدنی معامله می‌کنند و گرمای ۶۰ درجه هوا، آب گرم هور را تحمل می‌کنند.

 

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تنها محبت اعتباری ندارد و باید مودت داشته باشیم، تصریح کرد: محبت خود را به مودت به اهل بیت(ع) تبدیل کنیم زیرا به محبت اعتباری نیست، مثل کوفیان که منتظران امامشان بودند به‌واسطه محبتشان امامشان را دعوت کردند اما خود کمر به جنگ با امامشان بستند و این ثمره محبت بدون مودت است.

 

وی افزود: انتقال ایثار و فداکاری شهدای دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است و وظیفه ما این است که این ایثار و فداکاری را با یادواره های شهدا به منصه ظهور برسانیم.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه میانه و جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی حضور داشتند و در پایان از برگزیدگان و فعالین ارودهای راهیان نور بسیج دانشجویی میانه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

عکاس: هادی پزشکی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *