تاکید فرماندار میانه بر مدیریت مدارس توسط هیئت امناء/۳۵ باب از مدارس شهری و روستایی میانه نیازمند بازسازی است

به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا، حمید شکری در  اولین جلسه شورای آموزش و پررورش میانه در سال ۹۶ با اشاره نیاز مبرم بازسازی و تجهیز فضاهای آموزشی این شهرستان، افزود: در حال حاضر ۵ نقطه از شهر میانه به عنوان سکونت های غیر رسمی شناسایی شده که نیازمند احداث مدرسه و فضای آموزشی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به اختصاص اعتبارات دولتی به اداراتی همچون آموزش و پرورش و راه و شهر سازی در راستای ساخت مدارس در مناطق حاشیه  شهر، افزود: هدف دولت از این اقدام اصلاح ساختار سکونت گاه های غیر رسمی با ارائه خدمات دولتی به رسمیت شناخته شود.

وی همچنین به مشارکت بیش از ۱ میلیارد تومانی خیرین در راستای ساخت و کمک های نقدی و تجهیز مدارس سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: از بدو تاسیس انجمن خیرین مدرسه ساز در شهرستان میانه ۳۸ مدرسه در قالب ۱۸۴ باب کلاس احداث شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش میانه، گفت: ۱۵ مدرسه شهری و ۲۰ مدرسه روستایی این شهرستان نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

فرماندار میانه از ساخت از ساخت یک باب مدرسه و نماز خانه طی سال جاری از سوین خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد و افزود:  پر رنگ شدن نقش مردم و مشارکت آنان در اداره مدارس خواهد توانست در اجرای هر چه بهتر مسائل آموزشی و تربیتی داشته باشد.

شکری، تصریح کرد: مجموعه آموزش و پروش شهرستان آمادگی تبدیل شیوه مدیریتی مدارس بصورت هیئت امنایی را دارد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *