تفکر و عمل انقلابی ملاک سنجش کاندیداهای ریاست جمهوری قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ترکمانچای با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه اطاعت از امر ولی فقیه و پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی در تمامی عرصه ها است.

 

 

حجت الاسلام و والمسلمین کیانی با بیان اینکه تفکرو عمل انقلابی بزرگترین شاخصه کاندیدای  ریاست جمهوری مد نظر قرار گرفته شود، اظهار داشت: ولایت مداری، دفاع از اسلام، حاکمیت ارزش های اسلامی در جامعه و توجه به مطالبات مردم و محرومیت زدایی می بایست ملاک رای مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

 

امام جمعه ترکمانچای در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کشتار شیعیان از سوریه گرفته تا یمن و نیجریه و بحرین، از سوی مدعیان جهانی حقوق بشر نادیده گرفته می شود ، خاطرنشان کرد: کشتار وحشیانه شیعیان فوعه و کفریا آخرین مورد این بی اعتنایی است که همچون صدها جنایت دیگر با سکوت از سوی رسانه ها و مقامات غربی و مجامع حقوق بشری مواجه شد.

 

خطیب جمعه ترکمانچای ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)، عالی ترین هدف بعثت پیامبر(ص) را تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: مقدمه بعثت پیامبر تشکیل حکومت الهی و درنهایت اقامه عدالت می باشد که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز آن است.

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *