کشته سازی وزیر نیرو برای بدیل سازی سیل آذربایجان/جلسه بحران با طعم کف و تشویق!

به گزارش میانا به نقل از آناج، نشست ویژه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی در حالی عصر دیروز در تالار جمهوری اسلامی استانداری برگزار شد که حاشیه‌های آن پررنگ‌تر از متن بود و اظهارات عجیب ‌و غریب وزیر نیرو واکنش سایر حضار را برانگیخت.

چیت‌چیان که می‌خواست اقدامات وزارت متبوعش را در پیشگیری از سیل قابل قبول جلوه دهد، مدعی شد: «در سال ۱۳۴۰ شهر گوگان (تابعه شهرستان آذرشهر)، سیل آمده بود و در نتیجه آن ۳ هزار نفر جان باختند!”

 اظهارات وزیر نیرو با واکنش ملایم استاندار آذربایجان‌شرقی همراه شد و جبارزاده خطاب به عضو هیئت دولت گفت: «درباره سیل گوگان، آمارها متناقض است.»
اما پزشکیان با لحنی تند چیت چیان را خطاب قرار داد و گفت:این آمار رو از کجا می آورید؟ چرا بدون اطلاعات آمار غلط می دهید. وقتی کاغذ دستتان میدهند، چرا تامل نمیکنید؟ سیل گوگان حتی یک نفر نیز قربانی نداشت.

در حالی که همه منتظر اتمام جلسه بودند، استاندار از پزشکیان دعوت به سخنرانی کرد که با مخالفت نایب رییس مجلس مواجه شد.سپس رییس جمهور اصرار کرد تا پزشکیان پشت تریبون برود.او بعد از اصرار حاضرین پشت تریبون رفت. نکته جالب ماجرا اینجاست؛ جلسه ای که با عنوان ستاد بحران تشکیل شده بود و پیامهایی با مضمون “آذربایجان تسلیت” منتشر می شد، هنگام حرکت پزشکیان به سمت تریبون با کف زدن های متوالی همراه شد.

گفتنی است، طبق پیش‌بینی‌های قبلی مسئولین برگزاری مراسم مانع از ورود رسانه‌های منتقد به جلسه شدند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *