تاسیس بنیاد ایثار و فداکاری در شهرستان میانه کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی میانا، ستاد اجرائی  و نشان وجایزه مردمی  فداکاری، طرحی است که به پاسداشت شخصیت ریزعلی خواجوی ( دهقان فداکار) در سطح ملی و بین المللی طراحی و درحال اجرا است که در این راستا  شهر و دیار دهقان فداکار میانه ای ، به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های فداکار مردمی، بعنوان بهترین پایگاه برای اجرای این طرح بزرگ انسانی انتخاب شد.

فرماندار ویژه میانه با بیان این مطلب از استقرار دبیر خانه دائمی و تشکیل ستاد اجرایی این اقدام بزرگ فرهنگی در شهر میانه خبر داد و افزود: طی جلسه ای با دبیر ستاد عالی ضمن حمایت کامل از این طرح ، تشکیل ستاد اجرایی و استقرار دبیر خانه  دائمی  نشان و جایزه مردمی  فداکاری در شهر میانه  مورد تائید  قرار گرفت، زیرا این طرح برای پاسداشت دهقان فداکار طراحی شده و آثار مطلوبی در فرهنگ شهر و کل کشور خواهد داشت.

حمید شکری از افتتاح رسمی  دبیرخانه دائمی  و جایزه  فداکاری در آینده  نزدیک خبر داد و گفت: تلاش برای ترویج فرهنگ گذشت و فداکاری،  تکلیفی شرعی  و وظیفه  ای انسانی  است و ما در این اقدام پسندیده انسانی و الهی  مشارکتی جدی خواهیم  داشت.

وی با ستایش از شهدای انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس ،  گذشت و اکرام  فداکاران را در بهبود فرهنگ شهروندی موثر دانست و افزود : نسل امروز و آتی  جامعه  را باید با روح و تفکر گذشت و فداکاری تربیت کرد و در این خصوص تکریم فداکاران یکی از روش های موثر ترویج فرهنگ مهربانی، گذشت و فداکاری است.

فرماندار میانه با اشاره به  برگزاری  مراسم  نکو داشت  ریز علی  خواجوی  طی آینده ای نزدیک افزود: از نشان و جایزه  مردمی  فداکاری در مراسم  بزرگداشت  ریز علی خواجوی  و دهقان فداکار ) با حضور  مسئولان  عالی کشور  به طور  رسمی  رونمایی شده و اولین نشان و جایزه  درهمان مراسم  به دهقان فداکار تقدیم خواهد شد.

وی خاطر نشان  کرد:  نشان و جایزه  مردمی  فداکاری  هر ساله  با اخذ رای و نظر مردم از سراسر کشور  برگزار خواهد شد .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *