شعار سال نقشه راه بی نظیر از سوی رهبری می باشد/ تولید و اشتغال با همت و بدور از سیاسی کاری محقق خواهد شد

فردین فرمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری میانا با اشاره به این موضوع که نگاه رهبری به حل مشکلات کشور بی نظیر و به عنوان یکی از مدرن ترین نقشه راه اقتصادی می باشد، خاطرنشان کرد: بسیج تمام منابع و امکانات کشور در مسیر سیاست کلی اقتصاد مقاومتی بویژه    تولید و اشتغال خواهد توانست مسیری روشن و ثمر بخش در راه پیشرفت و توسعه کشور بشمار آید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم عزم جدی دولتمردان در راستای حرکت بی وقفه در مسیر تحقق شعار سال، افزود: در سالهای گذشته کشور شاهد تغییر و تحولات بسیاری بود که نقاط قوت و ضعف آن می بایست مورد بررسی دقیق و کارشتاسی قرار گیرد.

وی بر نقش نظارتی و قانون گذاری مجلس شورای اسلامی در مسیر تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت:  کشور ما از نظر ذخایر و نیروی انسانی بسیار غنی بوده که  نیازمند  ریزی منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمند با ایراد به برخی از قوانین برنامه ششم توسعه کشور،  اظهار داشت: قوانین دست و پاگیر ترمز اقتصاد مقاومتی را خواهد کشید.

وی تصریح کرد: تمرکز بر روی اهداف خاص و خدمت بدور از سیاسی کاری در کنار قانون گذاری دقیق و کارشناسی نتیجه ای مطلوب خواهد داشت.

این نماینده مجلس همچنین به بحث بیکاری حوزه انتخابی شهرسان میانه اشاره کرد و گفت: اگر تنها بتوانیم در سال پیش رو مشکلات واحدهای نیمه فعال را حل کنیم خواهیم توانست برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

پایان پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. با سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان وتبریک سال جدید می خواستم از مسئولین بپرسم که تا کی می خواهند مشکل مسکن مردم را پشت گوش بیاندازند ،چرا مشکل زمین های به اصطلاح تصرفی عنوان شده توسط سازمان زمین شهری را حل نمی کنند بنده حدود ۵ سال است که درخواست صدور سند داده ام ولی تا کنون جوابی دریافت نکرده ام ، مشکل اینجانب این است که والده بنده در سال ۱۳۴۷ اقدام به خرید زمین به صورت قولنامه نموده است وبا اخذ پروانه ساخت از شهرداری محل ونصب کنتور برق ووآب وعوارض شهرداری (۱۳۵۳)اقدام به ساخت خانه برای ما نموده است و ایشان به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور در سازمان رمین شهری شهرمان اقدام به ثبت آن ووارد کردن شماره زمین در دفتر اندیکاتور اداره مربوطه نمود( قبل از لغو مالکیت مابقی اراضی ) ، وبه امید دریافت سند منتظر نشسته اند تا اینکه در سال ۱۳۹۰ خودمان پیگیر مسئله شدیم ، که به مااعلان کردند که زمین شما به تصرف سازمان در آمده است وتا به امروز به ما جواب های سر بالا می دهند ( که شما بایستی دوباره این زمین را به قیمت روز از ما خریداری نمایید ) شما خودتان قضاوت کنید این کار کجای عدالت است که زمین ثبت شده خودمان را که دارای اسناد دولتی است دوباره بخریم ) مگر ما فلسطنیی هستم و شما اسرائیلی ؟ تا کنون بیش از صد بار نامه نگاری کرده ام ولی تا کنون حتی یک جواب دریافت نکرده ام ، آقایان عزیز اگر شما به روز رستاخیز حتما که ایمان دارید ااگر دارید فکری به حال این مردم درد کشیده می کردید انشاالله خود را آماده پاسخ گوی در محضر خدانمودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *