اسکان روزانه ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان اهر

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، جعفر شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگاران از آمادگی کامل خانه معلم و پنج مدرسه شهر اهر برای اسکان و میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: آموزش و پرورش اهر همه‌ساله در ایام عید نوروز پذیرای همکاران فرهنگی و همچنین مسافران نوروزی برای اسکان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر افزود: سعی کردیم کلاس‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می‌شوند، در شان شهرستان و مسافران نوروزی باشد و به همین دلیل تمام امکانات از بهترین نوع در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مدارسی که از امکانات مطلوبی برخوردار هستند برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم، گفت: مراکز اقامتی و اسکان مسافران نوروزی شهرستان اهر از قبیل مدارس و خانه معلم که تحت نظر آموزش و پرورش اداره می‌شود آمادگی دارد تا روزانه از ۵۰۰ مسافر نوروزی را اسکان دهد.

شجاعی در ادامه بابیان اینکه خانه معلم شهرستان اهر به مدت ۸ سال پس از آغاز عملیات عمرانی به‌صورت راکد مانده بود، اظهار کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که از سال‌های گذشته به‌صورت نیمه‌تمام و راکد مانده بود توجه ویژه‌ای دارد و یکی از این پروژه‌ها خانه معلم اهر بود و تاکنون از پیشرفت قابل‌توجهی برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی که در دهمین جشنواره تجلیل از نخبگان علمی اهر حضور یافته بود از تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت اتمام خانه معلم این شهرستان سخن گفت که خوشبختانه قول مدیرکل پس از چند روز تحقق یافت و برای تکمیل خانه معلم اهر اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی تخصیص داده‌اند، با تخصیص اعتبار و پیشرفت پروژه امیدواریم بتوانیم خانه معلم اهر را تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری برسانیم که دارای یک طبقه رستوران، ۱۳ سوئیت است.

وی با تأکید بر اینکه خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر که در تهران برگزار شد احداث ۲۴ مدرسه را متعهد شده‌اند، بیان داشت: خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ۱۹ مدرسه روستایی و ۵ مدرسه شهری را متعهد شده‌اند و از هم‌اکنون خوشبختانه خیرین به تعهدات خود عمل می‌کنند.

شجاعی با اشاره به اینکه زمان تعهدی که بین خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش بین شش ماه تا ۱۸ ماه است، خاطرنشان کرد: مقدمات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه که یکی از خیرین مدرسه‌ساز تعهد کرده بود آماده‌شده و محل این مدرسه نیز مشخص‌شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر یادآور شد: زمان عمل به تعهدات برای ما بسیار مهم بوده چراکه و بر این منوال زمان اجرای تعهدات توسط خیرین بین شش ماه تا ۱۸ ماه به تفاهم رسیده‌ایم و امیدواریم تا مدارسی که در شهر و روستا احداث می‌شود کمتر از مدت‌زمان تفاهم به بهره‌برداری برسد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *