۲۲ کشته و زخمی بر اثر آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در مشهد + تصاویر

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید فرزین شهری افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این آتش سوزی حوالی ساعت ۴:۳۶ بامداد امروز در خیابان شهید اسفندیانی رخ داد.

22 کشته و زخمی بر اثر آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در مشهد

وی با بیان اینکه کانون حریق واحد مسکونی یکصد متری واقع در طبقه سوم این ساختمان چهارطبقه بود، بیان کرد: به دنبال این حادثه دود غلیظی کل ساختمان را فرا گرفته بود.

22 کشته و زخمی بر اثر آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در مشهد

 افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به قطع جریان برق و گاز توسط آتش نشانان، گفت: ماموران سازمان با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد ساختمان شدند و همزمان با مهار شعله های سرکش آتش با عملیات جست و جو در دود در طبقات سوم و چهارم ساختمان، نسبت به انتقال محبوسان و مصدومان اقدام کردند.

22 کشته و زخمی بر اثر آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در مشهد

فرزین ادامه داد: بیش از ۲۰ نفر از ساکنان ساختمان، که سه نفر آنها دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند به بیرون از ساختمان منتقل شدند که بنا بر تایید تکنیسین های اورژانس ۲ مصدوم بدحال بودند که بر اثر شدت سوختگی جان باختند.

وی با بیان اینکه از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه پس از بررسی های بیشتر توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام می شود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *