دانش آموزان اسکویی مواد منفجره چهارشنبه سوزی را تحریم کردند+تصویر

به گزارش میانا به نقل از اوشکایا،چهارشنبه سوری امسال شاید با تمام چهارشنبه سوری های سال های گذشته فرقی نمی داشت اگر، حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران رخ نمی داد و داغ ۱۶ آتش نشان بی دفاع بر دل تمامی مردم ایران نمی ماند.

اما امسال فرار سیدن پایان سال و جشن چهارشنبه سوری که طی سال های گذشته با حوادث بسیار زیادی برای افراد و گروه های امدادی به ویژه آتش نشانان همراه بوده، به محلی برای پاسداشت آتش نشانان تبدیل شده و راه اندازی کمپین  و سوگندنامه وبیانیه ها در همین راستا است.

جمعی از دانش آموزان مدارس شهرستان اسکو با امضای بیانیه و سوگندنامه هایی اعلام کردند به منظور ادای احترام به شهدای آتش نشان و همراهی با آتش نشانان، شب چهارشنبه سوری امسال از هیچ ماده محترقه و منفجره ای استفاده نخواهند کرد.

در این  بیانیه آمده است: ما دانش آموزان پیمان می بندیم که در شب چهارشنبه سوری از مواد آتش زا و  خطرناک استفاده نکنیم و با این کار آرامش را به مردم و آتش نشانان عزیز شهرمان هدیه کنیم.

گفتنی است این اقدام دانش آموزان که بطور خودجوش و در ادامه اقدامات قبلی آنان در همراهی با فرشتگان نجات صورت گرفته تاثیر بسزایی در کاهش حوادث ناگوار شب چهارشنبه سوری خواهد داشت.

  • بق

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *