رویاهای کودکان معصوم را رنگ واقعیت ببخشیم

به گزارش میانا به نقل از فارس، بهروز شریف اظهار کرد: ایتام و خانواده‌های نیازمند چشم انتظار دستان سخاوتمند مردم و خیران هستند.

وی گفت: خوب است مردم و خیران در آستانه سال نو با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی دل ایتام و خانواده‌های نیازمند را شاد کنند.

شریف اظهار کرد: کمپین دیوار مهربانی مقطعی بود و آن چنانکه باید نتوانست مردم را برای کمک به محرومان ترغیب کند و دلیلش هم این است که به نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد متصل نشد.

وی با بیان اینکه باید نیازهای واقعی فقرا را بشناسیم،اظهار کرد: هدف از ایجاد کمپین شکوه مهربانی این است که مایحتاج ضروری نیازمندان را در آستانه سال نو به مردم و خیران بگوییم تا هرکس بر حسب توانایی مالی خود به آنان مساعدت کند.

شریف با بیان اینکه کمیته امداد تنها نهاد مردمی است که صددرصد کمک‌های مردم را بین نیازمندان توزیع می‌کند،تاکید کرد: مردم نوع‌دوست استان فقط پوشاک،کیف و کفش نو به نیازمندان اهدا کنند و از دادن لباس‌های مندرس خودداری کنند.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۰۴۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند تا در اسرع وقت به دست فقرا برسد، افزود: این امر را راه مناسبی برای کمک ارزیابی کرد.

وی افزود: شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۳۲۰۰۱ نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمام شعب استان جهت دریافت کمک‌های مردمی و نیز سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۲۷۴ برای پاسخگویی به پرسش‌ها و دریافت نظرات مردم اعلام می‌شود.

شریف با اشاره به اینکه حلاوت عید زمانی است که ایتام و کودکان نیازمند عید را با شادمانی بگذرانند، افزود: بیایید همه با هم لبخند مهربانی را از ایتام و نیازمندان دریغ نکنیم و در کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.

شریف با تاکید به اینکه باید عزت و کرامت نیازمندان حفظ شود، گفت: بیایید مهرورزی را تمرین کنیم و بدانیم که هستند خانواده‌هایی که به نان شب محتاجند و با شکم گرسنه شبشان را به صبح می‌رسانند.

وی با بیان اینکه چشمان منتظر و نگاه‌های معصوم ایتام و کودکان خانواده‌های نیازمند در انتظار مساعدت‌های ما هستند،خاطرنشان کرد: بیایید با نشان دادن کرامت و بخشندگی خویش در آستانه سال نو رویاهای کودکان معصوم را رنگ واقعیت ببخشیم.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان تصریح کرد: مردم استان همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند و با دستان سخاوتمند خود امید و شادی را به کانون خانواده‌های نیازمند داده‌اند.

وی در ادامه گفت: فردا دیر است بیایید امروز همه باهم مهر و عاطفه را معنا کنیم و دل‌های دردمند و دل شکسته را تنها نگذاریم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *