دولتمردان مردم را به برجام امیدوار نکنند/ ضرورت گزارش دهی مسئولین در خصوص اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی در خطبه نماز جمعه امروز ۱۳ اسفندماه شهر میانه با تاکید بر ضرورت احسان و نیکوکاری در آستانه سال نو از سوی آحاد مردم جامعه، افزود: خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل باید مورد توجه همگان بویژه خیرین قرار گیرد.

امام جمعه میانه بر لزوم خدمت و انجام کار خیر آن هم بدون منت اشاره کرد و گفت: دست گیری از مستضعفین و مستمندان بویژه زندانیان غیر عمد باید مورد توجه تمامی مسلمین قرار بگیرد چرا که کار خیر در راه رضای خدا در دنیا و آخرت بی جواب نخواهد ماند.

وی به سالروز تاسیس نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همراهی و مشارکت مردم با این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری با مد نظر قرار دادن کمک نقدی و اهدای وسایل نو به نیازمندان نیاز مبرم و ضروری جامعه است.

محمدی تصریح کرد: در آستانه سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسئولین دولتی باید در خصوص مبارزه با فساد و بیکاری و رونق اقتصادی و بویژه بحث تحقق اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش بدهند.

وی با بیان این موضوع که مسئولین نباید مردم را در راستای حل مشکلات اقتصادی  و اجتماعی مختلف به برجام امیدوار کنند، افزود: توجه مسئولین همواره باید به رسیدگی به نیازمندان و مبارزه عملی بر علیه کفر و استکبار جهانی باشد.

خطیب جمعه میانه، خاطرنشان کرد: مشکلات اساسی مردم با سخنرانی های توخالی و اتهام بستن به دیگران حل نخواهد شد.

وی حقوق شهروندی بدور از هیاهو های سیاسی را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: حربه دشمنان در آستانه انتخابات بحث پایمال شدن حقوق شهروندی  در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه دشمن در صدد عمق بخشی به برنامه های فارسی زبان در خارج کشور می باشد، افزود: بهره برداری و بزرگنمایی اختلافات مسئولین نظام و فعالیت اقتصادی بویژه سپاه هدف اصلی استکبار در براندازی نظام است که بر لزوم آگاهی و بصیرت بیشتر مردم  در این راستا می افزاید.

 وی افزود: ادعای حقوق بشری برازنده غربی ها نیست و بدون شک آنها در صدد فعال کردن گروه های معاند نظام و اشرار و اتحاد آنها بر علیه کشورمان است.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *