پیکر شهید مفقودالاثر منصور محمدی بعد از ۳۰ سال به خانه بازگشت/خلق حماسه ی مردم میانه در مراسم تشییع و تدفین+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، منصور محمدی، شهید ۱۵ ساله میانه ای است که در سال ۶۲ عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.

این قاری برجسته کشوری که رزمنده تخریب چی و غواص بود در عملیات والفجر مجروح شده و مجددا به جبهه بازگشت و در سال ۶۴ در عملیات کربلای ۴ ، چشمان همگان را به مدت ۳۰ سال منتظر گذاشت و در این روز مردم قدرشناس میانه به استقبالش رفتنذ و با آرمانهایش تجدید میثاق نموده و بر دوش خویش او را بدرقه کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در آستانه روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با ورود دو شهید گمنام به شهرستان میانه با حضور پرشور مردم ولایت مدار میانه از مقابل سپاه ناحیه تا مزار مطهر شهدا تشییع و تدفین شد.

نباید فراموش کرد که مطمئناً هر خاکی ظرفیت پذیرش پیکر نورانی شهدا را ندارد و تدفین شهدا در میانه به برکت خون شهدای زینبیه و ثارالله و ۱۲۰۰ شهید این شهرستان است.

همچنین مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام نیز طی امروز چهارشنبه با برگزاری مراسم تشییع راس ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه شهر ترک تا مسجد سنگی آغاز و در نهایت در  روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع تا پارک سد سازان شهر ترکمانچای خاتمه خواهد یافت.

 

 

 عکاس: رضا غیابی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *