قطع برق، آب و تلفن برخی مناطق اراک/علت تاخیر در وصل شدن برق

به گزارش میانا به  نقل از باشگاه خبرنگاران، بارش برف سنگین که از بامداد امروز دوشنبه در بیشتر مناطق استان مرکزی آغاز شده بود موجب قطع برق بیشتر مناطق شهر اراک و برخی شهرستان های استان مرکزی شد .

فرخی مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: به علت بارش سنگین و اتصال برق ناشی از برخورد کابل ها با درختان برق مناطقی از اراک قطع شده است.

وی ادامه داد : اکیپ های تعمیرات برق استان مرکزی هم اینک در حال تلاش برای رفع عیب و مشکل هستند و برق به زودی وصل خواهد شد.

از ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه برق بیشتر مناطق شهر اراک قطع شده و همچنان ادامه دارد .

همچنین مهندس الله داد مدیر توزیع برق استان نیز از تلاش برای وصل شدن برق خبر داده و بیان کرده است: تمام سعی خود را می‌کنیم تا ظهر برق تمام مناطق وصل شود.

براساس اعلام‌ها این قطعی‌ها تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

از سوی دیگر در بخش‌هایی از شهر مانند منطقه شهدای صفری مردم علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با مشکل قطعی برق با مشکل قطعی آب و تلفن نیز روبه‌رو هستند.

هر چند علت اصلی این قطعی بارش برف، سرما و یخ زدگی منابع اعلام شده ولی با این حال شرایط مردم در این منطقه با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

از نقاط مختلف اراک نیز خبرهایی مبنی بر قطعی تلفن و اینترنت به گوش می‌رسد و مردم در مناطق مختلفی همچون شهرک قائم با قطعی تلفن و اینترنت روبه‌رو هستند.

شهرداری اراک نیز از مردم درخواست کرده به یاری شهرداری آمده و این مجموعه را در برف تکانی درختان در اراک یاری کنند.

کندی تردد اکیپ های عملیاتی، علت تاخیر در وصل شدن برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اعلام کرد کندی تردد در معابر علت اصلی تاخیر در تعمیر شبکه های آسیب دیده برق است.
مهندس الله داد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: شکستگی درختان و اتصال های موردی، باعث قطع برق در برخی مناطق شده و تلاش برای رفع مشکلات ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر قطع بارش از ظهر امروز، کار تعمیر شبکه های آسیب دیده با سرعت بیشتر پیگیری خواهد شد

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *