اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در دهه فجر امسال در میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سعید مولوی فرد  در نشستی با خبرنگاران شهرستان میانه با اشاره به اینکه  ستاد دهه فجر شهرستان میانه از اوائل دی ماه سال جاری  با برنامه حماسی ۹ دی کار خود را آغاز کرد افزود: این ستاد با تشکیل ۲۰ کمیته  و برنامه ریزیهایی لازم  در هر حوزه از سوی کمیته ها به اجرای برنامه های دهه فجر می پردازد.

وی اظهار کرد: از این ۵۰۰ برنامه ۱۳۲ برنامه  چشمگیر و بزرگ در اطلاعیه ستاد  دهه فجر درج شده که مهمترین آنها راهپیمای حماسی ۲۲ بهمن است که دشمنان اسلام و نظام در حال رصد عملکرد و حضور ما در این روز بزرگ هستند.

مولوی فرد همچنین  هدف از گرامیداشت و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را یادآوری انقلابی بودن مردم ایران به نسل جدید، مردم و مسوولین خوانده افزود: ما باید به یاد بیاوریم که کشور و مردمی انقلابی بوده و در راه این انقلاب و آرمان و اهداف انقلابی امام (ره) و مردم خونها و بهای سنگینی پرداخت کرده ایم.

وی افزود: ما باید با گرامیداشت این ایام به حفظ و تقویت روحیه انقلابی در خود، مردم و مسوولین بپردازیم و همچنانکه با پاسداشت محرم و صفر به استمرار و حفظ شور و شعور حسینی در جامعه می پردازیم باید در ایام مبارک دهه فجر نیز به حفظ و استمرار شور و شعور انقلابی در جامعه که نشات گرفته از مکتب امام حسین (ع) می باشد بپردازیم.

مسوول ستاد دهه فجر شهرستان میانه با تاکید بر اینکه رسانه های تصویری، نوشتاری و مجازی می توانند بیشترین نقش را در یادآوری روحیه انقلابی مردم داشته و به حفظ و تداوم آن کمک کنند افزود: از خبرنگاران شهرستان و فعالان عرصه های مجازی انتظار می رود تا  با  به تصویر کشیدن و بازگو کردن مراسمات مختلف دهه فجر و افتتاح های مختلف به جهانیان از جمله دشمنان نظام نشان دهند که مردم از انقلاب اسلامی ایران خسته نشده ، دست از این انقلاب برنداشته و به پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده و برای حفظ و تداوم انقلاب و نظام از هیچ کاری حتی تقدیم جان خود دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان از افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد با حضور وزیر بهداشت و درمان خبر داده گفت: پروژه های بسیار  مهمی دیگری از جمله مساکن روستایی، گازرسانی به روستاها، پروژه های مخابراتی، کشاورزی و  راه سازی و … همزمان با ایام الله دهه فجر به افتتاح و کلنگ زنی خواهد رسید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *