حذف بوروکراسی اداری استانی از مهمترین اقدامات اقتصاد مقاومتی در حمایت از سرمایه گذاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در دیدار با امام جمعه میانه به مناسبت آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در این شهرستان ۱۸۵ اداره مستقل با اعضای شورای اداری گرد هم آمده ایم تا به مردم خدمت کنیم .

وی اظهار کرد: اگر اتفاق بزرگ انقلاب اسلامی ایران در این جامعه به وقوع نمی پیوست این جمع، جایگاه و مدیریتها نبود پس برای ادای دین به این مردمی که انقلاب بزرگ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند باید شبانه روز تلاش کرده و خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه امور قرار داده کمی از خود جسارت نشان دهیم.

شکری در ادامه افزود: میانه شهرستانی ویژه شده و در پازل نظام جمهوری اسلامی ایران از لحاظ مدیریتی در رتبه ای بالا قرار گرفته  و ما می توانیم تصمیماتی را در خود شهرستان اتخاذ و به اجرا رسانده و در حین اجرا برای اینکه فرصت سرمایه گذاری، تولید و اشتغال از دست نرود به طی مراحل استانی نیز اقدام می کنیم.
فرماندار ویژه میانه در پایان اظهار امیدواری کرد که وجود امام جمعه جدید شهرستان میانه منشا خیرات و برکات فراوان در شهرستان باشد.

امام جمعه میانه نیز با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و نظام گفت: امام خمینی (ره) این انقلاب را انقلاب مستضعفان و انقلاب ارزشها نامید ه گفت:  واقعا به خاطر این ارزشها و باورها و پشتیبانی این ملت است که امروز شاهد استحکام و استمرار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدار آن در صحنه های جهانی و بین المللی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی گفت: همزمان با انقلاب اسلامی ایران در کشورهای دیگر نیز انقلابهایی برای آزادی و نجات از یوق استعمار و استثمار صورت گرفت و میلیونها کشته دادند اما با کودتایی انقلاب آنها از بین رفت زیرا محور این انقلابها مشخص نبود اما انقلاب ما با محوریت مشخص رهبر کبیر انقلاب و وحدت و پشتیبانی مردم به وقوع پیوست .

وی بر قدردانی از انقلاب اسلامی ایران تاکید کرده گفت: این انقلاب برای ما خیرات و برکات زیادی از جمله سلامت و امنیت را به ارمغان آورد.

امام جمعه میانه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان اصلی نظام هستند افزود: ما در این شهرستان می توانیم با دستگیری از نیازمندان و فقراء در سطح شهرستان به ادای دین و وظیفه اصلی خود که همان خدمتگزاری به مردم است بپردازیم.

وی در پایان پیشنهاد کرد که هر کدام از اعضای شورای اداری ماهانه ۵۰ هزار تومان از حقوق خود را برای کمک به فقراء و نیازمندان شهرستان کنار گذاشته و صندوقی برای کمک بلاعوض یا قرض الحسنه  راه اندازی کنیم ، زیرا افرادی هستند که تنها  با یک میلیون مشکلشان حل می شود.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *