۱۳۵ مصدوم و ۹ کشته به دلیل وقوع برف و کولاک در کشور

به گزارش میانا به نقل از فارس، مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار داشت: ۲۴ استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، البرز، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران،‌ مرکزی و همدان متأثر از وقوع برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۲۴۱ شهر، روستا و محورهای برف‌گیر افزود: بیش از ۲۹ هزار نفر در این ارتباط امدادرسانی شده و ۲ هزار و ۱۰ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات از انتقال ۲۱ زن باردار در شرایط شدید برف و کولاک،‌ گفت: ۵۵ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافته و ۸۰ نفر خدمات سرپایی شده‌اند، همچنین تا کنون ۹ نفر در اثر سقوط بهمن جان خود را از دست داده‌اند.

سلیمی با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۴ استان لرستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان ادامه دارد، گفت: سیل و آب‌گرفتگی نیز و در سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان،‌ کرمان، فارس،‌ خراسان جنوبی و رضوی نیز سبب بروز حادثه شده که نیروهای امدادی تا کنون ۷۳ خودروی گرفتار در مسیر سیلاب را رهاسازی کرده و ۶۰ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *