رونمایی از کتاب «آموزگار حماسه» روایت زندگی و خاطرات شهید نریمان همتی اهل شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سردار غلام عسکر کریمیان در مراسم رونمایی از کتاب‌های «مسافر سر آسیاب» و «آموزگار حماسه» در سخنانی بیان کرد: تلاش دشمنان این است که ما را نسبت به فرهنگ دفاع مقدس بی‌تفاوت کنند ولی ما همچنان به مرام امام راحل و آرمان شهدا پایبند هستیم. در این شرایط نویسندگی، کار فرهنگی و کمک به اشاعه فرهنگ دوران دفاع مقدس، ادامه رسالت بزرگ شهدا خواهد بود.

 

وی ادامه داد: شهدا عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان را فدا کردند تا اسلام و آرمان های امام راحل باقی زنده بماند و ما نیز وظیفه داریم پیام شهدا را به نسل های امروزی و آیندگان برسانیم. جنس کار بنیاد شهید و نویسندگان حوزه دوران دفاع مقدس از جنس کار و رسالت زینبی است.

 

این فرمانده با توجه به زنده بودن کمتر از ۳۰ درصد از والدین شهدا یادآور شد: هنوز ناگفته‌های بسیاری از دوران طلایی دفاع مقدس وجود دارد که به علت غفلت مسئولان، گنجینه‌های زیادی از دست رفته‌اند و نتوانستیم پیام مادران و پدران شهدا را ثبت کنیم و برای این کار، روحیه جهادی و عمل انقلابی نیاز است.

 

 کتاب‌های «مسافر سر آسیاب» نوشته داود خدایی و «آموزگار حماس» نوشته منوچهر نظمی است که به ترتیب به زندگی شهیدان نریمان همتی و پیرسمساری پرداخته‌اند.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *