فاصله بین مسوول و مردم آفت بزرگی برای جامعه می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در همایش درس اخلاق با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و روسای ادارات شهرستان در حسینیه سپاه ناحیه میانه، ارتباط مستقیم بین مسوولین و مردم را سبب شفافیت اخبار و ارزیابی عملکرد مسوولین عنوان نموده گفت: اگر مسوول احساس کند که اخبار به گوش والی می رسد، این امر سبب بازدارندگی بوده و مسوول در عملکرد خود دقت و توجه کافی نموده و سعی در رضایت هرچه بیشتر مردم خواهد داشت.

 

وی در ادامه اجتماعات از جمله نماز جماعت را محل بی واسطه بازگو کردن مسائل و مشکلات مردم و آگاه شدن آنها از امور جامعه عنوان نموده گفت: در این صورت اهم و مهم جای خود را عوض نکرده و به امور غیر مهم پرداخته نشده و حق و باطل در هم نمی آمیزد.

 

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه مسوول علم غیب نداشته و مانند دیگر مردم است و همچنین صدق و کذب تابلو ندارد که مسوول بفهمد گفت: ارتباطات بی واسطه سبب آشکار شدن واقعیات جامعه می شود.

 

وی با اظهار اینکه بیشتر درخواستهای مردم مالی نیست و فقط بیان درد بوده و دنبال سنگ صبور می گردند گفت: برخی امور هزینه نداشته اما سبب حل مشکلات می شود .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *