مدیران اجرایی و شوراهای اسلامی تعامل مثبت داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ایرنا، حمید شکری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش کاغذکنان میانه، افزود: مسئولان بخش با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی باید با تمام توان به رفع کمبودها و نواقص در جهت توسعه روزافزون آن کمک کنند.

وی، بر ضرورت رفع نواقص تمامی روستاهای دور و نزدیک اشاره کرد و افزود: مسافت سبب تفاوت نیست بلکه باید در جهت رفع مشکلات و رضایت مردم دور افتاده ترین و محروم ترین نقاط روستایی نیز در نظر گرفته شود.

شکری، با اشاره به محرومیت بخش کاغذکنان، از اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریالی به این بخش در جهت رفع محرومیت زدایی خبر داد و افزود: بخش کاغذکنان در تخصیص اعتبارات در سطح شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

بخشدار کاغذکنان میانه نیز در این جلسه رفع مشکل رمپ های ورودی و مشکل اوقاف در این بخش با مساعدت ادارات ذیربط را خواستار شد.

ابوالفضل آذری گفت: در سال جاری هشت میلیارد ریال اعتبار به حساب شهرداری آق کند و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب دهیاری های بخش کاغذکنان در ۶ ماهه اول سال جاری از محل اعتبارات تبصره ۱ ماده ۳۸ ، تبصره ۲ ماده ۳۹ و عوارض گمرک و مالیات بر ارزش افزوده اختصاص یافت.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. با سلام واقعا عدالت را در تقسیم بودجه دیدیم کاغذکنان ۱۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد و جالب اقکنددبا ۱۸۰۰ نفر ۸۰۰ میلیون و بقیه روستا ها که حدود ۱۰هزار نفر جمعیت دارند ۱۴۰ میلیون !!! حداقل باید بخاطر جمعیت به سایر دهیاری های کاغذکنان به تناسب جمعیت پنج برابری شان پنج برابر به نسبت اقکند بیشتر بودجه میدادند .
    حال ما عدالت فرماندار اصلاح طلب دیدیم که اکثریت در ان کمترین بودجه داده میشود و به اقلیت بیشترین اینست . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *