به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از میانه نیوز، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز میانه، با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یکی از نقشه های بزرگ دشمنان برای براندازی ایران بود اظهار داشت: فتنه ۸۸ باعث شد افکار عمومی جامعه روشن تر شود لذا هر اندازه که فتنه ۸۸ برای جامعه ضرر داشت به همان اندازه نیز باعث شد که مردم نسبت به اهداف پلید دشمنان نظام، اگاه و بابصیرت تر باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با بیان اینکه فتنه ۸۸ در چارچوب جنگ نرم شروع شد افزود: برنامه های فتنه ۸۸ ور خارج کشور توسط دشمنان طرح شده بود که متاسفانه عده ای در داخل نیز به برنامه های دشمنان چراغ سبز نشان دادند و به تشکیل فتنه لبیک گفتند.

 

وی با تاکید بر اینکه صحنه گردانان اصلی فتنه، غربی ها بودند خاطرنشان کرد: اصل هدف آنان این بود که نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند و ماهیت دینی آن را تغییر دهند.

 

امیر نژاد با اشاره به اینکه دشمنان می خواستند فرهنگ غرب را در ایران آدینه کنند افزود: آنان کاملا امیدوار بودند که برنامه فتنه نتیجه می دهد و ایران اسلامی از هم می پاشد اما پشتیبانی ملت آگاه ایران و حضور پرشور آنان در صحنه دشمنان را ناامید کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با بیان اینکه دشمن بسیار احمق است که ایران را گرجستان فرض می کند ابراز داشت: فعالسازی شبکه های رسانه ای شیطانی همچون بی بی سی و رادیو فردا از جمله برنامه های دشمن برای القای تقلب در انتخابات ایران بود که تلاش می کردند مردم ایران و نظام را مقابل هم قرار دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن سعی داشت در مذاکرات هسته ای به ایران فشار آورد افزود: دشمنان با کسانی که جایی در نظام ندارند ارتباط برقرار کردند و از طریق آنان برنامه های تحریم را ریختند و تشدید کردند.

 

امیرنژاد در ادامه بیان اینکه اگر ۹ دی نبود شورش و اختشاشات ادامه می یافت تاکید کرد: اگر ۹دی نبود خسارت جانی و مالی بسیاری متحمل کشور می شود و ضدانقلابان از این فرصت استفاده می کردند و قومی گرایی می شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آخر حضور با بصیرت مردم در ۹دی را عامل خنثی سازی فتنه دانست و گفت: میخ اخر را بر تابوت فتنه، حماسه عظیم ۹ دی زد چرا که نهضت و فرهنگ عاشورا و انقلابی در میان مردم ایران زنده و پایدار است و دشمنان آگاه شدند که در مقابل مردم انقلابی ایران هیچ عددی نیستند.

انتهای پیام/