همایش گرامیداشت سالروز ۹دی در شهرستان میانه برگزار شد+ گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حامدی در همایش گرامیداشت ۹دی که در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد ، با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی نشان دهنده ی حضور حماسی مردم در تمامی صحنه ها بود، اظهار داشت: شناخت عوامل فتنه با آگاهی و بصیرت عظمت  این روز  را بیشتر نمایان خواهد ساخت.

 

امام جمعه میانه با بیان اینکه ۹دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمن همواره در حال نقشه کشیدن و توطئه برای براندازی این نظام و انقلاب  و تاریخ ثابت کرده در این راه جز به منفعت طلبی و  دست یابی به اهداف شوم به چیزی دیگری فکر نمی کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین نقاط قوت کشور ما پشتوانه مردمی نظام و انقلاب است که در صحنه های مختلف حضور و نقش تعیین کننده ای دارند، خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی ماه یک مانور از این قدرت مردمی در برابر دشمنان داخلی و خارجی بود.

 

حجت الاسلام حامدی با اشاره به این موضوع که در تبیین ابعاد مختلف حماسه ۹  دی ماه نباید صرفاً به برگزاری همایش ها اکتفا کرد، افزود: اتفاقات و حوادث پیرامون انتخابات سال ۸۸ و فتنه دشمنان همانند کلاس درسی به منظور حفظ آمادگی در مقابله با توطئه ها و فتنه های  دیگر دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه حوادث سال ۸۸ برنامه ای مدون از سوی دشمنان خارجی و خائنین داخلی نظام و انقلاب در راستای خیانت به  مردم و خون شهدا رخ داد، اظهارداشت: چنین حوادثی در تاریخ مثال زدنی و فراموش نشدنی است و نباید از یاد برد که پرونده فتنه همچنان باز است.

 

حامدی با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولین نظام علی رغم خیانت های غربی ها و دست داشتن در توطئه هایی همچون فتنه ۸۸ مجددا با آنان پای میز مذاکره نشستند، افزود: پروژه نفوذ دشمنان از راه های مختلفی همچون بازگشایی سفارتخانه ها و چانه زنی بر سر مسئله هسته ای باز است که این مسئله بر لزوم آگاهی و بصیرت روز افزون ملت و مسئولین در مواجه با آن نیازمند است.

 

امام جمعه میانه تصریح کرد: ملت ایران اسلامی حوادث فتنه ۸۸ را هیچ گاه فراموش نکرده و از آن به عنوان درس عبرتی برای آینده بهره خواهند برد.

 

وی در ادامه با اشاره به متن توافق نامه های بین ایران و کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: تناقض آشکار در متن فارسی و انگلیسی این توافق به حدی بود که به واسطه حمایت از حماس قاتلان امریکایی را سربازان شجاع نامیده اند.

 

حامدی، گفت: متن این نامه رسوایی را به ارغام آورد که جز وطن فروش و خیانت نمی توان نام دیگری بر روی آن نهاد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای خنجر زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، اظهار داشت:  تا زمانی ملت پشت این نظام است این توطئه ها به جایی نخواهد رسید.

 

حجت الاسلام حامدی با اشاره به این موضوع که حماسه ۹ دی یک حرکت نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی بود که مردم آن را رقم زدند، خاطرنشان کرد: دین اسلام همواره روشنی بخش جامعه بوده که دشمنان در راستای تضعیف آن همواره در صدد برچیده شدن و نمایش چهره خود ساخته از آن هستند.

 

حامد با تاکید بر پرهیز مردم از سطحی نگری نسبت به وقایع مختلف بر افزایش بصیرت سیاسی و روشنگری در جامعه تاکید کرد و افزود: رمز نجات و توفیق ما در پیروی محض از ولایت فقیه و تبعیت از قانون اساسی کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی به عنوان یک امتحان بود که ملت ایران در آن نمره  قبول گرفته و باری دیگر خاری در چشمان شدند.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *