قول وزیر صنعت برای افتتاح طرح احیاء شرکت فولاد میانه تا پایان اسفند ۹۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج، با اشاره به جلسه دیروز مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابراز داشت: در این جلسه نمایندگان مشکلات صنعت‌گران استان را به استماع نعمت‌زاده رساندند و خواستار تعیین تکلیف کارخانه ماشین‌سازی تبریز شدند.

 

وی عنوان کرد: یکی از مباحث مهمی که در دستور کار جلسه قرار گرفت، بررسی طرح احیاء شرکت فولاد میانه بود که جزو یکی از طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم میانه با بیان اینکه در صورت تحقق طرح احیاء شرکت فولاد میانه برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، توضیح داد: در این جلسه وزیر صنعت و معدن قول داد با تامین اعتبارات لازم طرح احیاء فولاد میانه را تا پایان اسفند ماه افتتاح کند.

 

 

وی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از موضوعات مهم مطروحه در جلسه انتقاد نمایندگان از وضعیت معادن آذربایجان‌شرقی بود؛ بنده در این نشست به آقای نعمت‌زاده گوشزد کردم که از ظرفیت بالقوه معادن میانه استفاده‌ای نمی‌شود و این امر با مولفه‌های اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

 

 

شیویاری به انتقاد خود از وضعیت نابسامان شهرک‌های صنعتی نیز اشاره کرد و بیان داشت: کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی به علت مشکلات متعدد به تعطیلی کشیده‌اند و در حال تبدیل شدن به تالارهای عروسی و رستوران می‌باشند.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *